Дефіцит військових льотчиків у Росії призведе до того, що пілотів зніматимуть із цивільних літаків і відправлятимуть на фронт в Україну — думка

Богдан Долінце. Скріншот: uatv.ua

У Росії спостерігається дефіцит військових льотчиків і цивільних пілотів. Багато льотчиків гинуть на війні РФ проти України й незабаром це призведе до того, що цивільних пілотів зніматимуть із рейсів, прискорено навчатимуть і відправлятимуть на фронт. Таку думку сьогодні, 19 серпня, в ефірі телеканалу FREEДОМ висловив експерт з питань розвитку авіаційного ринку Богдан Долінце.

“Росія і країни третього світу відчувають дефіцит пілотів набагато сильніше, тому що пілоти — це персонал, який володіє іноземною мовою, має всі необхідні сертифікати для експлуатації літака. Багато російських пілотів обирають можливість працювати в тому ж Китаї або в інших країнах Азії, тому що нижчі ризики й вищі зарплати. І немає ризику, що їх заберуть із літака і відправлять бойовим пілотом на фронт. Адже пілоти вищого класу вже всі знищені Збройними силами України”, — сказав він.

У зв’язку з тим, що льотний склад збройних сил Російської Федерації (ЗС РФ) так чи інакше знищується на фронті, незабаром цивільних пілотів перенавчатимуть і відправлятимуть на війну, впевнений експерт.

“Росія має певний дефіцит військових пілотів. Останні пів року часто під час знищення вертольотів або літаків, як правило, гинуть пілоти інструктори, пілоти керівники навчальних центрів, пілоти керівники військових частин. Це свідчить про те, що лінійних пілотів на сьогодні у збройних силах Російської Федерації навчених і кваліфікованих дедалі менше. Це означає, що найближчим часом дедалі більше цивільних пілотів зніматимуть із літаків і відправлятимуть на фронт”, — зазначив він.

Перенавчання цивільних пілотів у Росії займе короткі терміни, оскільки у РФ у довоєнний час поширеною практикою є перехід військових льотчиків у пілоти. Тобто багато пілотів пройшли військовий вишкіл в армії.

“У Росії велика частина цивільних пілотів — це колишні військові пілоти. Це практика в Російській Федерації, коли для того, щоб стати пілотом, люди проходили армію, отримували там необхідні допуски. І вже бувши військовим пілотом, пропрацювавши 3-5 років, звільнялися і шукали собі роботу в цивільній авіакомпанії”, — констатував він.

Читайте також:Доведеться перейти на якісно новий рівень — це буде квантовий стрибок, — Романенко про навчання українських пілотів на F-16

Прямий ефір