У суботу, 9 жовтня, в роботі додатка Приват24 стався технічний збій. Через несправності можливі затримки при проведенні платежів.
Як уточнили в ПриватБанку, фахівці вже почали усувати проблему, повідомляє UA з посиланням на Громадське.
За словами представника фінансової установи Олега Серги, банк просить вибачення у клієнтів за тимчасові незручності.
Фінустанова порадила користувачам додатка перевіряти статус власних платежів в архіві.
За словами Олега Серги, якщо платіж затримався, доведеться почекати, щоб не проводити повторний, інакше гроші буде списано двічі. В іншому випадку, вони повернуться того ж часу, коли буде усунено проблему.
Як зазначила одна з клієнток ПриватБанку, вона не змогла надіслати кошти на іншу карту зі свого рахунку, а на гарячій лінії їй повідомили про технічні несправності. Тим часом після обіду в банку проінформували про те, що проблему усунули.
До слова, у компанії Facebook з’ясували, що збій у роботі соцмережі стався через неправильну зміну конфігурації на магістральних маршрутизаторах.
Читайте також: Обсяг тіньової економіки наближається до 30% ВВП, – НБУ