Путіна, наслідуючи Зеленського, висунули в медійному просторі, але популярність іде донизу і залежить від роботи ЗСУ, — Орєшкін про імідж президента Росії

Путін під час "інспекції" відремонтованого Кримського мосту. Фото: novynarnia.com

Кремлівські пропагандисти вирішили, що іміджу президента РФ Володимира Путіна шкодить тривале перебування в бункері. Відповідно, його вилазка до Кримського мосту (Керченського мосту) — частина їхньої стратегії. Про це сьогодні, 9 грудня, в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив російський політолог Дмитро Орєшкін.

За його словами, базовою особливістю нинішнього пропагандистського режиму є щира переконаність в абсолютній взаємозамінності частин.

“Тиждень тому вони говорили одне, за тиждень вони говорять інше, попереднє забувши. І просто вставляється в голову населенню новий слайд, і населення починає споживати цей слайд, водячи навколо нього переможні хороводи. Я думаю, що іміджмейкери вирішили, що Путіну шкодить занадто часте сусідство термінів “президент Путін” і “бункер”. Відповідно, запропонували зробити вилазку на пленер. Ось, зокрема, Кримський міст”, — сказав Орєшкін.

Політолог зазначив, що поїздка Путіна Кримським мостом могла бути постановочною або навіть знятою в павільйоні.

“Повинен сказати, що серед тих людей, які розуміють, як працюють телебачення і піар, є цілком обґрунтовані сумніви щодо того, чи був він на цьому мосту, чи це були павільйонні знімання, чи це був узагалі якийсь монтаж. Але те, що Путіна, наслідуючи Зеленського, вирішили висунути в медійному просторі ближче до лінії фронту, загалом, мені здається, досить очевидна новина. І не бачу тут сильних змін у такому структурному сенсі щодо іміджу. Так, мачо, так, боєць. Звісно, було б краще, якби він з оголеним торсом і з автоматом виступив, але ж не дай боже, потрапити можуть, якщо, звісно, це знімати не в Барвисі. Тож, ну так, ось проїхався чомусь на Mercedes нібито відремонтованим мостом. Потім, буквально за кілька годин, він уже опинився в Москві і зустрічався там із якимись добромисними товаришами”, — розповів він.

Водночас, як каже політолог, головна проблема для іміджу Путіна полягає в тому, що дедалі менше і менше людей у РФ йому вірять.

“Проблема навіть не в цьому, яким його ліплять. І навіть не в тому, що можна виліпити будь-якого Путіна і змусити цю випічку із задоволенням їсти. Проблема в тому, що в це все менше і менше людей вірить. Ось це головна проблема для іміджу Путіна. А те, що вірить дедалі менше людей, фіксують соціологи, знижується відсотків на 20, порівняно з весною, людей, які зберегли довіру до офіційних джерел інформації, до телебачення, насамперед. Відсотків на 30 зросла кількість людей, які хотіли б миру. Навесні було навпаки, понад половини хотіли війни, вони топтали ногами, вони розмахували кулаками, їм хотілося піднятися з колін. І тільки близько третини населення говорили, що, загалом, може, не треба. Зараз навпаки. Менше третини продовжують топтати ногами. А вже понад половини кажуть, що, може, досить, пора чимось іншим зайнятися. Війна — це, звісно, дуже добре, це надихає, але щось нам набридло. Така приблизно логіка”, — заявив Орєшкін.

Пропаганда Путіна почала працювати проти нього самого, а популярність російського президента найсильнішим чином залежить від роботи Збройних сил України, вважає політолог.

“І ось ці картинки з Путіним вони, загалом, не досягають своєї мети, тому що люди дивляться зі скепсисом на цей самий телевізор. Так, вони, як і раніше, вірять Путіну, так, вони, як і раніше, його підтримують, але вже не з тими захопленнями, як це було 2014 року, коли вся країна, плескаючи вухами, кричала: “Крим наш і взагалі як чудово”. Зараз щось відбувається. Ну, так, виліплять якийсь новий образ, імідж Володимира Путіна. Як із Леоніда Ілліча Брежнєва ліпили, але з якогось моменту починає, просто перестають працювати, розумієте? Дуже цікаво зловити цей момент, коли воно перестане. Якби воно працювало, то, можливо, і не треба було б саджати Іллю Яшина на 8,5 років. Раніше ж Путін якими термінами розкидався? “Двошечку йому виписали” — таким блатним стилем. А тепер 8,5, щоб боялися, щоб не вилазили. Тому що вони ж розуміють, що популярність іде вниз, і вона йтиме вниз. І, до речі кажучи, найсильнішим чином це залежить від ефективності дій ЗСУ”, — резюмував Дмитро Орєшкін.

Читайте також: Велика помилка вважати, що Путін за базовою конструкцією — КДБішник, — Яковенко про особистість президента РФ

Як повідомлялося раніше, російський президент Володимир Путін на автомобілі Mercedes прокотився Кримським мостом. Проте, на думку підприємця, ексглави компанії “ЮКОС” Леоніда Невзліна, замість нього міг бути двійник.

Прямий ефір