На KYIV MEDIA WEEK-2019 обговорять еволюцію стримінгових сервісів

Фото KYIV MEDIA WEEK

У межах KYIV MEDIA WEEK-2019 17 вересня відбудеться презентація від компанії K7 Media про найновіші тренди світового ринку VoD та експансію стримінгового контенту.

Про це повідомляє UATV.

Зазначається, що п’ятий рік поспіль міжнародна медіаконсалтингова компанія K7 Media є одним із ключових партнерів KMW і ділиться з аудиторією ексклюзивними інсайтами  про світову контент-індустрію. Девід Чіарамелла, менеджер з комунікацій K7 Media, приїде до Києва, щоб розповісти про особливості розвитку ринку стримінгових сервісів та зробити прогноз щодо можливих наступних кроків провідних гравців індустрії.

“Поки більшість представників контент-індустрії минулого року з тривогою очікували якихось рішучих кроків від Facebook, YouTube та Snapchat, котрі сколихнуть весь телевізійний ринок, на арену стримінгових медіа увірвалися нові гравці з очевидними конкурентними перевагами. Наприклад, Disney+ стартує з ексклюзивною бібліотекою шоу і фільмів – як класичних, так і оригінальних – на основі медіафраншиз Disney, Pixar, Lucasfilm, Marvel. І це лише початок”, – сказав Чіарамелла.

Водночас Катерина Удут, заступник директора компанії Мedia Resources Мanagement та організатор KMW, додала, що дуже важливо тримати руку на пульсі, стежити як за найменшими змінами та тенденціями розвитку ринку, так і за процесами, які змінюють світовий ландшафт індустрії контенту.

“А завдяки експертизі K7 Media учасники KMW завжди мають змогу отримати якісний та найсвіжіший аналітичний продукт, так би мовити, із перших рук. Ми цінуємо наше довготривале партнерство і з нетерпінням чекаємо на нові презентації Девіда у вересні”, – сказала вона.

Як відомо, K7 Media – інтелектуальний партнер Kyiv Media Week – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі глибоких знань і досвіду у сфері телебачення та digital, а також готує індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору. 

До слова, 9-й міжнародний медіафорум KMW триватиме 16-19 вересня.

Раніше повідомлялося, що вперше на KYIV MEDIA WEEK-2019 плануються до обговорення теми штучного інтелекту та машинного навчання.

Прямий ефір