У Києві встановили навігаційні карти з цікавими локаціями для туристів

Фото Антон Тараненко/Facebook

Про це під час прес-конференції сказав начальник управління туризму і промоцій КМДА Антон Тараненко, повідомляє Укрінформ.

“Ми розуміємо, що зовнішня реклама, насамперед для внутрішнього туриста, є дуже показовою. Українець здебільшого бачить рекламу із зовнішніх носіїв. Тому ми раді, що компанія BigBoard зробила нам пропозицію розмістити карти з туристичною інформацією на носіях рекламної продукції. Уже з цього місяця ми маємо понад 50 площин по Києву з туристичною навігацією та головними туристичними пам’ятками. Тобто, ми зробили так, щоб туристи, які приїжджають до міста, мали можливість орієнтуватися по столиці”, – сказав Тараненко.

Він зазначив, що інформаційні карти розміщено, зокрема, на зупинкових комплексах. Вони підсвічуються у нічний час.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1241190632678855&set=t.100003637902203&type=3&theater

“Є можливість навіть у нічний час туристові, який прогулюється Києвом, дізнатися про те, як дістатися до тієї чи іншої локації”, – додав він.

Крім цього, за його словами, наступним проектом може стати популяризація Києва у різних містах України.

Читайте також: В центрі Києва встановили міні-пам’ятник “Київському торту” (ФОТО)

“Ми популяризуємо Київський марафон, фінал Ліги чемпіонів, фестивальні події; це можуть бути як внутрішні міські події соціального значення, так і комерційні події, але головна мета – ми всіх запрошуємо до столиці”, – розповів він.

Тараненко нагадав, що за 2017 рік Київ відвідало понад 4 млн туристів.

“1,6 млн – іноземні туристи, та майже 2,5 млн – внутрішні туристи”, – додав він.

Прямий ефір