В Україні влада повинна ухвалити рішення про заборону на ввезення іноземних старих вагонів із подовженим терміном експлуатації.
Про це розповів голова Комітету з питань інфраструктури Федерації роботодавців України, засновник “Першої логістичної компанії” Максим Шкіль в інтерв’ю ЦензорНет.
За його словами, відсутність стратегії оновлення рухомого складу та контролю за його технічним станом поступово ведуть до катастрофи не лише Укрзалізницю, але й усю галузь логістики.
“Уряд ухвалив рішення не пускати в Україну порожні вагони під розмитнення. А от завантажені вагони в режимі тимчасового ввезення можуть вільно заїжджати. І тут ми бачимо потенційно слабке місце”, – сказав Шкіль.
Засновник “Першої логістичної компанії” вважає, що найближчим часом будуть нові спроби завезти в Україну завантажені старі вагони, розвантажити їх тут і після цього спробувати розмитнити.
Він запевнив, що бажанням оновлення парку та інфраструктури перевезень у цілому об’єднані всі учасники ринку – і логістичні компанії, і трейдери, і вагонобудівники.
Раніше Укрзалізниця відновила зупинку низки поїздів далекого сполучення в Луцьку та Тернополі.
Нагадаємо, що Укрзалізниця розробила програму, яка має підвищити рівень безпеки в поїздах.