Фото twitter.com/JuanSenor
Соціальна мережа Facebook почала видавати власний друкований журнал Grow, повідомляє видання FIPP.
Зазначається, що видання виходитиме раз на три місяці й присвячуватиметься бізнес-тематиці. На першій обкладинці журналу розмістили фото креативного директора бренду одягу Nylon Оскара Олссона.
When the world’s biggest social media platform wants to associate its brand with credibility, it launches a print magazine w/ massive display bookshelves at LHR first class lounge. But wait! isn’t print dead? Didn’t Facebook kill it off? #facebook #fipp #wanifra #print #inma pic.twitter.com/OqwFI9Cz9R
— JuanSenor-Innovation Media Consulting (@JuanSenor) June 3, 2018
За словами журналіста Піта ван Нікерка, журнал можна почитати в залах очікування для пасажирів бізнес-класу аеропорту “Хітроу” та ще в кількох “ексклюзивних” локаціях Лондона.
Варто зазначити, що є й цифрова версія журналу.
Нагадаємо, у Facebook з’являться аудіоповідомлення.
Із 16 травня нова функція доступна в Індії, а пізніше буде впроваджена по всьому світу.
Зазначається, що аудіоісторії відтворюватимуться на кольоровому тлі. Крім того, користувачі соцмережі зможуть додавати в аудіопости картинки та стікери. Повідомляється також, що компанія додасть можливість архівації історій і інструмент, який зберігає фотографії та відео в Facebook, щоби звільнити пам’ять для смартфонів.