Розвиток діджитал-платформ ДП “МПІУ” у 2022 році

ДП “МПІУ” підготувало звіт роботи у діджитал за 2022 рік. Відзначається колосальне збільшення кількісних та якісних показників, потрапляння в пріоритетну для українського іномовлення цільову аудиторію, регулярна поява контенту в трендах російського сегмента YouTube (а також казахського та білоруського), глибока залученість аудиторії — коментарі, поширення, лайки.

Упродовж 2022 року українське іномовлення працювало в діджитал російською, англійською, арабською та українською мовами.

Попри регулярні атаки на веб- та діджитал-платформи підприємства, телеканалам FREEДOM та “Дом” вдалося досягнути позитивного результату. А в новому 2023 році завдання ще амбітніші — кожен, хто шукає правду про те, що відбувається в Україні, Східній Європі, Росії та світі, легко знайде її в нашому контенті на всіх найпопулярніших у світі платформах, у будь-якому зручному форматі, з будь-якого наявного гаджета, підключеного до інтернету.

Основні статистичні дані щодо роботи ДП “МПІУ” у діджитал за 2022 рік

Загальна кількість підписників у діджитал ДП “МПІУ” — 2 685 900.

Загальна кількість переглядів — понад 1 млрд 285 млн переглядів:

  • YouTube — 650 млн переглядів;
  • Facebook — 451 млн переглядів;
  • Telegram — 130 млн переглядів;
  • інші платформи — 54 млн переглядів.

YOUTUBE

  • Загальна кількість підписників — 1,67 млн підписників.
  • Загальна кількість переглядів — понад 650 млн.

В YouTube FREEДОМ продовжує зростати аудиторія РФ та Казахстану:

  • РФ — 58% (у 2021 році — 21%);
  • Казахстан — 9,5% (у 2021 році — 3%)ю

Телеканал “Дом” в YouTube (новостворений, оновлюється з вересня) — понад 4,5 млн переглядів / 28 тис. підписників.

FACEBOOK

  • Загальна кількість підписників — 850 тис.
  • Загальна кількість переглядів — понад 451 млн.

За окремими якірними каналами:

  • FREEДОМ — 156 тис. читачів, 148 млн переглядів;
  • UATV English  — 96 тис. читачів, 18,6 млн переглядів;
  • UATV Arabic — 246,6 тис. читачів, 13 млн переглядів;
  • ТК “Дом” — 331,6 тис. читачів, 265 млн переглядів.

TELEGRAM

Загальна кількість підписників — 42,1 тис. (новостворені канали).

FREEДОМ (32,8 тис. підписників) та FREEДОМ. LIFE (9,3 тис. підписників) у 2022 році отримали понад 130 млн переглядів.

TIKTOK

Загальна кількість підписників — 78 тис. (новостворені канали).

TikTok “Дом” (існує з 27.10.2022) — 45,6 тис. підписників. Охоплення — 13,1 млн переглядів.

TikTok FREEDOM (існує з 25.06.2022) — 32,4 тис. підписників. Охоплення — 13 млн переглядів.

Контент телеканалу FREEДОМ на платформах англійською та арабською мовами:

  • YouTube UA English — 378 тис. підписників,  207 млн переглядів;
  • Facebook UA English — 96 тис. підписників, 19 млн переглядів;
  • Twitter UA English — 13,1 тис. підписників, 20,5 млн переглядів;
  • YouTube UA Arabic — 184 тис. підписників, 12,1 млн переглядів;
  • Facebook UA Arabic — 246 тис. підписників, 13 млн переглядів.
Прямий ефір