Після того, як з “АвтоВАЗу” пішов найбільший французький виробник автомобілів Renault, який забрав абсолютно все, включно з технічною документацією, продукція російського автозаводу дуже сильно погіршилася. Наразі на російському ринку процвітає китайський трейдинг. Про це сьогодні, 6 березня, в ефірі телеканалу FREEДОМ сказав виконавчий директор Економічного дискусійного клубу Олег Пендзин.
За його словами, російський авторинок став дуже дорогим навіть порівняно з країнами ближнього закордоння.
“На російському ринку сьогодні активно процвітає китайський трейдинг. Представлені практично всі китайські бренди. Але потрібно розуміти, що китайський автопром, виходячи з того, що в принципі він молодий і насправді розвивається, далекий від якості європейських моделей. І термін служби китайських автомобілів об’єктивно коротший. А технологічні особливості, пов’язані з ремонтом, об’єктивно гірші”, — пояснив Пендзин.
Економіст також зауважив, що обслуговування вживаних автомобілів європейського виробництва в Росії подорожчало.
“Тому що санкційними обмеженнями запроваджено дуже серйозні бар’єри на продаж у Російську Федерацію запчастин і комплектуючих”, — додав він.
Читайте також: Імпортозаміщення зробило Росію придатком Китаю — думка
Нагадаємо, авторинок — одна з ключових ніш, яку зайняв Китай у Росії.