Компанія Perion Network викупила проект українського розробника штучного інтелекту за $3,75 мільйона.
Про це написав засновник україського стартапу Дмитро Білаш у Facebook.
Він разом із Дмитром Плешаковим у 2017 році створили штучний інтелект, який займається аналізом реклами та управляє маркетинговою активністю клієнтів.
“Завдяки запатентованій технології Captain Growth – Value Unlock – наша синхронізація дасть брендам важливу можливість отримати вигоду з того, що найефективніші інструменти будуть надані за потреби користувачам в потрібний час – для безпрецедентної міжканальної взаємодії”, – йдеться у прес-релізі Perion Network.
“Із Perion і MakeMeReach ми застосуємо свою технологію й експертизу набагато ширше, AI буде масштабований і вирішуватиме дійсно глобальні завдання, які змінять індустрію”, – написав один із засновників стартапу.
Нагадаємо, що українські їстівні екопакети виграли на конкурсі стартапів у Данії.