Вразливості залізниці окупантів на півдні України назвав військовий оглядач

Ілюстративне фото: gettyimages.com

Російські окупанти усвідомлюють, що Кримський (Керченський) міст перестав бути надійною логістичною артерією, хоча й продовжує працювати, нехай не повною мірою. Проте усвідомлюючи його вразливість, окупанти будують залізницю на захоплених територіях півдня України. Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ сказав військовий оглядач Денис Попович..

Як він пояснює, навіть у разі ураження залізничне полотно можна відновити досить швидко. Проте є й уразливості.

“Знаю цю територію, якою вона [залізниця] пролягає. Там дуже багато маленьких річечок, вони пересихають влітку, восени наповнюються більш-менш водою, але так чи інакше, вони вимагають мостів для того, щоб залізниця проходила. Якщо підривати ці мости, наприклад, як один із варіантів, то можна затримати сполучення новою гілкою, яку окупанти зводять уздовж узбережжя Азовського моря — як один із варіантів такого роду протидії”, — каже Попович.

Він також припускає, що Сили оборони можуть спробувати взяти залізницю окупантів під вогневий контроль, щоб таким чином завадити безперебійному сполученню між РФ та окупованим Кримом.

Читайте також: Єдине призначення залізниці окупантів на півдні — військове, — Плетенчук

Раніше повідомлялося, що Росія будує залізницю, щоб з’єднати свою територію з українськими територіями, які захопила. Це може бути серйозною проблемою, вважає керівник Головного управління розвідки Міністерства оборони України Кирило Буданов. За задумом Кремля залізниця має з’єднати Ростов-на-Дону та Таганрог з окупованими російською армією Маріуполем, Бердянськом, Мелітополем, Джанкоєм, Донецьком та Волновахою.

Читайте також: Російські окупанти не убезпечать свою логістику за допомогою будівництва додаткових залізничних гілок, — Мусієнко

Прямий ефір