Росіяни продовжують будівництво на окупованих територіях півдня України залізниці, яку нібито мають намір закінчити до кінця цього року. Що б вони не розповідали, призначення цієї дороги військове. Таку оцінку сьогодні, 28 травня, дав в ефірі телеканалу FREEДОМ начальник Центру стратегічних комунікацій Сил оборони півдня України Дмитро Плетенчук.
“Сама мета зрозуміла: забезпечити логістику в разі втрати основного каналу — Кримського мосту так званого. І в принципі, це цілком логічно і зрозуміло. Але, звісно, що б вони не розповідали про те, що це робиться для того, щоб забезпечити Крим тощо, — ні. Насправді це чи не рокадна дорога (дорога, що проходить паралельно лінії фронту і використовується для військової логістики, — ред.) виходить. Тобто основна мета — забезпечення угруповання, яке перебуває на півдні нашої країни, своєчасною військовою логістикою. Це єдина мета”, — прокоментував він.
Плетенчук додав, що цей об’єкт окупантів перебуватиме під пильною увагою Збройних сил України.
“Тому подивимося, чим це обернеться. Але мета у них така, звичайно, є, і вони її намагатимуться виконати. Залізницю таки відновлювати легше, ніж міст”, — сказав Дмитро Плетенчук.
Читайте також: Російські окупанти не убезпечать свою логістику за допомогою будівництва додаткових залізничних гілок, — Мусієнко
Раніше повідомлялося, що Росія будує залізницю, щоб з’єднати свою територію із українськими територіями, які захопила. Це може бути серйозною проблемою, вважає керівник Головного управління розвідки Міністерства оборони України Кирило Буданов. За задумом Кремля залізниця має з’єднати Ростов-на-Дону та Таганрог із окупованими російською армією Маріуполем, Бердянськом, Мелітополем, Джанкоєм, Донецьком та Волновахою.
Читайте також: “Для росіян смерті подібно”: ближні цілі у РФ для західної зброї назвав експерт