Літати російськими авіалініями стає вкрай небезпечно — подробиці (ВІДЕО)

Станція метро "Аеропорт Внуково" в Москві. Фото: gettyimages.com

Росіяни вирішили порізати на металолом Airbus A320, який здійснив екстрену посадку в Новосибірській області. Це один із літаків, які російська авіакомпанія не повернула назад за лізингом. Згідно з повідомленням Telegram-каналу NEXTA, керівництво компанії “Уральські авіалінії” дійшло висновку, що транспортування лайнера обійдеться занадто дорого, інформує FREEДОМ.

Літак Airbus A320, який здійснив екстрену посадку в полі в Новосибірській області РФ, летів із Сочі в Омськ. На його борту було понад 160 осіб.

“Коли ми кружляли над Омськом, запідозрила, що щось іде не так. А зовсім зрозуміло стало, коли довго й повільно рухалися над водоймами. Люди теж запідозрили. Якесь передчуття було в багатьох під час вильоту, посадку на борт затримали. Перед приземленням багато пасажирів голосно читали молитви, своїми словами просили допомогти. Коли ми приземлялися, була тряска”, — розповіла пасажирка літака Airbus A320 Лариса Сафонова в коментарі виданню “Сибирь.Реалии”.

Влада регіону заявила, що в авіалайнера виникли проблеми з гідравлікою. Але поки що однозначного висновку, що могло стати причиною екстреної посадки, дійти неможливо, кажуть авіаексперти. Однак те, що подібних ситуацій, можливо, і з більш трагічними наслідками, буде більше, сумнівів не викликає. Причина — західні санкції.

“Вони отримують якісь контрафактні деталі, якісь деталі, умовно скажімо, зроблені на 3D-принтері, і замінюють ними реальні сертифіковані деталі. Роблять ремонт у підсанкційному Ірані — 30 років під санкціями, можливо, у Туреччині роблять якийсь ремонт, у Казахстані, через них отримують якісь деталі, але вічно так тривати не може. Ну, рік ще, ну, два. Потім, власне, посипляться”, — сказав авіаційний експерт, провідний науковий співробітник Державного музею авіації ім. О. К. Антонова Валерій Романенко.

Європейські та американські компанії не проводять технічне обслуговування літаків та не постачають до Росії запчастини. У всіх центрів обслуговування авіаційної техніки в Росії відкликано ліцензії, тобто будь-який ремонт літака, проведений на території країни-агресора, нелегальний.

Після перереєстрації бортів у російському реєстрі повітряних суден їх не страхують, а без страховки вилітати за кордон заборонено. Крім того, Росія відрізана від програмного забезпечення SITA — його можна порівняти з повітряно-транспортним інтернетом. Російських льотчиків більше не вчать на західних тренажерах і симуляторах. Західні санкції зробили цивільну авіацію Росії безперспективною і небезпечною, але проблеми у сфері — це, зокрема, наслідки цілеспрямованої політики Кремля.

“Цивільне літакобудування принесено в жертву військовому. Якщо 2021 року побудовано 19 пасажирських літаків, то 2022 року — лише 10. І то вони зараз перебувають на мінімумі двигунів. Тобто на них ставлять вживані двигуни, тому що через санкції поставки найважливіших частин двигуна до цих літаків заборонені”, — розповів Романенко.

Багато пасажирських літаків у російських авіапарках аварійні, і ситуація постійно погіршується, пише Центр стратегічних комунікацій. На думку аналітиків, аварійні посадки на полях Росії почастішають, оскільки лайнери вже перебувають у незадовільному стані.

“Росія використовує для пасажирських перевезень західні літаки, які вона фактично вкрала. Росія наражає своїх пасажирів на смертельну небезпеку, продовжуючи експлуатувати аварійні літаки. Рейс Сочі-Омськ міг закінчитися справжньою катастрофою. Така ж перспектива чекає й на інші російські рейси”, — написав Центр стратегічних комунікацій у Telegram.

Важливий елемент повітряного транспорту в Росії — це вертольоти. Часто тільки вони можуть потрапити у важкодоступні райони країни. Однак проблем із вертольотами не менше, ніж із літаками. У гострій нестачі двигунів для гвинтокрилих машин зізнаються в російському Мінпромторзі. Країні-агресору потрібно понад 500 двигунів на рік, а виробляється — близько 300. Причому більшу їх частину використовують у військовій авіації — для продовження агресії проти України, а не для цивільних потреб.

Читайте також: Як мінімум 20 років знадобиться РФ для відновлення цивільної авіації — чому, пояснив пілот “Аерофлоту”

Нагадаємо, на думку адвоката, радника з питань комунікації російської опозиції та Легіону “Свобода Росії” Олексія Барановського, санкції та швидке зношення авіапарку призведуть до повного припинення авіасполучення в Росії.

Прямий ефір