GLOSS: як створити бізнес у сфері моди і зробити його конкурентоспроможним

Скрін із відео

Мода в сучасному світі – це добре налагоджений бізнес. Його мета – створювати колекції, які продаються, та надавати інші послуги в сфері моди і краси, і отримувати з цього прибуток.

“Можливо, в якихось проектах вистачить 5% творчості і 95% бізнесу, і все буде ок, і всі будуть задоволені. А десь – навпаки”, – говорить дизайнер Федір Возіанов.

Відомий український дизайнер Andre Tan вважає, що наразі ідеальне співвідношення в fashion бізнесі – це 20% творчості та 80% бізнесу.

“На жаль, в моді зараз все менше й менше творчості, і все більше й більше бізнесу. Чому? Тому що люди мислять дуже вузько – це раз, плюс до всього існує величезна конкуренція, і дуже складно зараз “пробити” якоюсь новою ідеєю, якщо у тебе немає ніякої фінансової підтримки. Тому що тобі потрібно оренду платити, зарплати платити, піар-директору платити, SMM-менеджеру платити”, – каже модельєр.

Як і в будь-якому творчому бізнесі, головне – це пропорції між творчістю та менеджментом, вважають дизайнери.

Мода – це досить конкурентна промисловість. З огляду на масштаби надвиробництва товарів в fashion-світі та вимогливість клієнтів, багато дизайнерів намагаються дивувати своїх споживачів різноманітними нововведеннями.

Для того, щоб бізнес в модній індустрії просувався, слід звертати увагу на синергію моди та інтернет-технологій. У сучасному світі люди намагаються придбати товар швидше. І дуже зручно робити це за допомогою інтернету. Модному бізнесу слід про це пам’ятати. Але важливо також враховувати можливі ризики та занадто завищені ціни.

Щоб бізнес в модній індустрії просувався та розвивався, варто запитати себе:

  • Чи відповідає ваш бренд духу часу?
  • Чи відображає він саме вашого клієнта?
  • Чи створює якусь цінність?
  • І наскільки ваш бізнес приносить вам задоволення?

“Звичайно ж, потрібно любити те, що ти робиш. І ніколи не робити це заради грошей. Неможливо творити і думати про те, скільки ти на цьому заробиш. Потрібно просто творити”, – розповіла Марина Борщевська – художник, стиліст, візажист, співзасновник студії краси.

Більше випусків програми GLOSS на UATV дивіться за посиланням.

Прямий ефір