Пенсійний фонд України створив новий сервіс на вебпорталі електронних послуг, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність.
Про це повідомляє UATV із посиланням на сайт ПФУ.
Так, в “Електронній трудовій книжці” інформація відображаєтьсь про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця. Також міститься інформація про сплачені страхові внески з 1998 року.
“Це зручний сервіс для громадян, який дозволяє дізнаватися детальну інформацію про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі”, – йдеться в повідомленні.
Раніше повідомлялося, що в Україні запрацював Електронний кабінет забудовника.