Facebook знає, як боротися з незаконною політичною агітацією

Фото з сайту blog allo.ua

Власникам акаунтів, які підтримують або критикують певних кандидатів на американських виборах, звичайною поштою надішлють листівки з секретним кодом. Таким чином, Facebook сподівається з’ясувати, хто з пропагандистів знаходиться не на території США, а, наприклад, в Росії, – повідомляє Verge.

Механізм верифікації простий: якщо той, хто розмістив рекламу, перебуває не в США і використовує фейковий аккаунт із зазначеною фальшивою американською адресою, він не отримає код і не зможе розміщувати політичну рекламу в Facebook.

Листівки з кодом будуть направлятися звичайною поштою будь-якому покупцеві політичної реклами в соцмережі. Вимога перевірки особи власника аккаунта не поширюється на тих користувачів Facebook, які просто обговорюють політичні питання. Зазначати код розміщення поста доведеться тим, хто агітує за або проти певного кандидата на виборах в США будь-якого рівня – від президентських до муніципальних. Нова система в масштабах всієї країни буде випробувана на майбутніх осінніх  проміжних виборах до Конгресу.

Рішення Facebook послідувало незабаром після того, як спецпрокурор Роберт Мюллер висунув звинувачення 13 громадянам Росії, ймовірно причетним до діяльності так званої “фабрики тролів”. Її учасники під час президентських виборів 2016 року в США розміщували пости з критикою кандидата від демократів Гілларі Клінтон і закликами голосувати за республіканця Дональда Трампа.

Прямий ефір