Політичні токшоу РФ — це метод перевірки реакцій цільової аудиторії, — експерт

Ілюстративний колаж: cpd.gov.ua

Політичні токшоу в Росії є методом перевірки реакцій внутрішньої та зовнішньої цільової аудиторії. Про це сьогодні, 27 листопада, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів дослідник медіа із Королівського коледжу Лондона Григорій Асмолов.

Іноді ступінь контролю координації всього, що відбувається в токшоу, не є абсолютним. Тому не всі люди, коли виступають, повністю говорять за заздалегідь підготовленим папірцем, іноді вони заговорюються”, — сказав він.

За словами Асмолова, токшоу в РФ є методом запуску пробних наративів, коли ті чи інші меседжі запускаються для цільової аудиторії, щоб перевірити її реакцію.

“Реакцію не лише з боку внутрішньої цільової аудиторії, а й зовнішньої. І є цілий спектр комунікаційних інструментів, аби погасити негативний ефект від таких заяв. Є система, коли те, що відбувається в цих токшоу і справляє небажаний політичний ефект, мобілізує владні структури, щоб його погасити”, — наголосив Григорій Асмолов.

Читайте також: Російська пропаганда зіграла проти самої Росії — як громадянам РФ брешуть про провали Путіна на фронті (ВІДЕО)

Прямий ефір