FREEДОМ у липні: понад 90% переглядів контенту з-за кордону, російські міста у топі та показ документальних проєктів про українських військових

У липні загальна кількість переглядів контенту під брендом FREEДОМ у діджитал перетнула позначку в 11 млрд від березня 2022 року. Протягом місяця зростав інтерес аудиторії до теми міжнародної підтримки України з боку США у боротьбі з російською агресією, досягнень українських спортсменів на Олімпіаді та ізоляції російського спорту, посилення кризових явищ у Росії.

У липні в першій п’ятірці міст за переглядами FREEДОМ у YouTube — Москва, Санкт-Петербург, Ташкент, Сочі та Краснодар. 90,1% переглядів контенту YouTube-каналів українського іномовлення FREEДОМ та FREEДОМ.LIVE — з-за кордону, з них 56,3% — з РФ. Загальна кількість переглядів контенту під брендом FREEДОМ від початку трансляції на різних діджитал-майданчиках ДП “МПІУ” (YouTube, Facebook, Telegram, X, TikTok) та на майданчиках партнерів перетнула позначку в 11 млрд*, з них перегляди у липні становили 188,3 млн.

Зберігається стабільний інтерес російськомовних глядачів до заяв президента України. Так, фрагмент інтерв’ю Володимира Зеленського про те, що Росія без України та Білорусі ніколи не буде імперією, тому Путін до останнього боротиметься за повну окупацію України, отримав найбільше переглядів протягом місяця — 1,6 млн, з них 93,5% — з-за кордону: 53,9% — з Росії, 11,1% — з Узбекистану, 5,5% — з Казахстану, 3,9% — з Киргизстану.

Високою увагою глядачів користувалось висвітлення подій, які засвідчують незмінність міжнародної підтримки України. Заява президента США Джо Байдена про те, що Україна може зупинити російську агресію попри те, що Путін хоче повністю її окупувати, знищити нашу демократію, культуру і стерти Україну як незалежну державу з карти світу, отримала 990 тисяч переглядів: 93,5% — з-за кордону, зокрема 51,3% — з Росії, 12,2% — з Узбекистану, 5,5% — з Казахстану, 4,5% — з Киргизстану.

У липні в фокусі уваги аудиторії FREEДОМ були матеріали, присвячені Олімпійським іграм-2024 у Парижі, в яких йшлося про розвиток українського спорту попри війну та міжнародну ізоляцію російського й білоруського спорту, а також про ключові події Ігор. Сюжет про відкриття Олімпіади та участь в ній 140 українських атлетів став одним з топових у липні. Він зібрав 570 тис. переглядів, з яких 95,4% з-за кордону: 59,9% — з Росії, 5,9% — з Казахстану, 3,4% — з Білорусі, 3,1% — з Узбекистану.

Доповнив олімпійську тематику в контексті Олімпійських ігор липневий випуск проєкту “Кризи путінської Росії” (автори якого аналізують, чому і якою саме катастрофою обернеться для РФ рашизм та путінізм) про важливість протидії спортивній пропаганді РФ на міжнародній арені. В межах циклу “Кризи путінської Росії” також були представлені випуски про найбільш песимістичний сценарій розвитку Росії — перетворитися на Північну Корею, співпраця з якою поглибилась під час війни, та про необхідність реформування міжнародних інституцій та організацій, зокрема Ради безпеки ООН, з трибун яких РФ продовжує просувати свою пропаганду.

Тема кризових явищ в Росії, зокрема корупції російської еліти — завжди в центрі уваги російськомовних глядачів FREEДОМ. Так черговий випуск проєкту “Таємне життя матрьошки” про елітну нерухомість топових російських пропагандистів на фоні мізерних зарплат більшості росіян, які вимушені десятиріччями накопичувати на власне житло, переглянули 314 тис. разів, з яких 94% переглядів з-за кордону (75,8% — з Росії, 2,9% — з Білорусі, 1,5% — з Німеччини, 1,4% — з Казахстану).

У липні FREEДОМ представив адаптацію російською мовою трисерійного документального фільму “ЦІЛІ” (рос. “Уцелевшие”) про незламних українських військових, які пройшли полон, тяжкі поранення, а також лікарів, які рятували їхні життя. Стрічку знято на замовлення державного підприємства “Мультимедійна платформа іномовлення України” (ДП “МПІУ”)

Протягом місяця у межах проєкту про корінні народи РФ “Новини вільних народів” вийшли програми про радикалізацію антимусульманських настроїв серед росіян після терактів в Москві й Дагестані; бездіяльність влади на всіх рівнях під час екологічної катастрофи в Бурятії через масштабні лісові пожежі й гуманітарну катастрофу в прифронтовій Білгородщині через постійні бойові дії, а також про масові протести жителів Дагестану й інших регіонів через систематичні відключення електроенергії. У липні сумарне охоплення проєкту на YouTube-каналах FREEДОМ та FREEДОМ. LIFE становило 108,7 тис. переглядів.

У липні сумарне охоплення Telegram-акаунтів каналу — FREEДОМ та FREEДОМ. LIFE — становило 11 млн, а перегляди FREEДОМ на платформі ТікТок — 1,8 млн за місяць.

*Загальні показники на всіх діджитал-майданчиках (YouTube, Facebook, TikTok, Telegram) ДП “МПІУ” та на майданчиках партнерів — українських медіагруп, на яких виходить контент під брендом FREEДОМ.

**Дані наведені в матеріалі станом на 31.07.2024. Джерела даних: аналітичні інструменти діджитал-платформ; Google Analytics; YouTube Studio каналів FREEДОМ та партнерів.

Прямий ефір