Літак Євгена Пригожина, який вибухнув 23 серпня, був вироблений у Бразилії. Росія відмовила виробнику в допуску до розслідування причин авіакатастрофи, оскільки не зацікавлена в тому, щоб хтось дізнався правду про причини катастрофи. Таку думку сьогодні, 31 серпня, в ефірі телеканалу FREEДОМ висловив авіаційний експерт, аналітик Костянтин Криволап.
За його словами, 1944 року було підписано Чиказьку конвенцію про цивільну авіацію, яка містить статті з розслідування авіаційних подій.
“У конвенції описують взаємовідносини країн, які є або можуть бути зацікавленими сторонами розслідування будь-якої авіаційної катастрофи. Це має бути країна, в якій стався цей інцидент, країна реєстрації, країна експлуатант, країна розробник і країна виробник. Бразилія — у цій п’ятірці, вона є країною і розробником, і виробником”, — сказав Криволап.
Він зазначив, що Бразилію обов’язково мали допустити до розслідування, до всіх його матеріалів.
“Те, що Росія показує, що вона дослідження проводити не буде або не збирається найближчим часом, говорить про те, що їй взагалі не треба проводити якесь розслідування, РФ не цікавлять результати цього дослідження”, — пояснив авіаексперт.
Криволап вважає, що якщо Бразилія проведе розслідування, то стане зрозуміло, з якої причини сталася авіакатастрофа.
“Буде зрозуміло, як це було: чи то це було ППО своє, чи то було закладено бомбу, чи то вибухнула пляшка шампанського біля стійки шасі. Варіантів багато. Але ключове те, що Росія в цьому не зацікавлена. Це незаперечний факт”, — наголосив він.
Авіаційний експерт звернув увагу, що оскільки міжнародна комісія не була допущена до місця аварії вчасно, то після того, як там усе прибрали, жодні докази суди не врахують.
Читайте також: Смерть Пригожина: експерти обговорили, хто стоїть за загибеллю “кухаря Путіна”
Нагадаємо, у Тверській області (Російська Федерація) 23 серпня розбився літак, серед пасажирів якого були ватажок ПВК “Вагнер” Євген Пригожин і командир Дмитро Уткін.