Президент України Володимир Зеленський ознайомився з роботою регіонального дизель-поїзда ДПКр-3, який було збудовано цьогоріч на Крюківському вагонобудівному заводі.
Про це повідомляє UA з посиланням на сайт ОП.
Глава держави проїхав дизель-поїздом за маршрутом від технічної станції “Дарниця” до вокзалу Київ-Пасажирський.
Під час короткої подорожі голова наглядової ради ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” Володимир Приходько розповів президентові, що цей потяг відповідає українським і європейським стандартам, тому якщо розглядати можливість його експорту, залишається тільки питання щодо ширини колії. До того ж модель кузова спроектована таким чином, що він підходить для курсування на приміських та регіональних маршрутах, також він розрахований на високі платформи.
Міністр інфраструктури Олександр Кубраков зазначив, що всього для АТ “Укрзалізниця” заплановано замовити 20 дизель-поїздів ДПКр-3.
“Це будуть регіональні експреси, які можуть курсувати за напрямками Ізмаїл – Одеса, Харків – Краматорськ, Харків – Лозова, Харків – Попасна”, – зазначив він.
Крім того, такі потяги мають намір направити на регіональні маршрути Львів – Тернопіль – Чернівці (ч/з Заліщики) – Коломия, Попасна – Куп’янськ – Харків – Суми – Ворожба.
АТ “Укрзалізниця” вже отримало перші два такі потяги. Один з них курсує за маршрутом Коломия – Ківерці (“Прикарпатський експрес”). Третій поїзд, згідно з планом, надійде наприкінці листопада цього року, а ще два – у першому кварталі наступного. Їх планують використовувати на маршруті Київ – Аеропорт “Бориспіль”.
Володимир Зеленський поставив завдання представнику ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” запропонувати такий формат роботи, за якого ці 20 потягів можна буде виготовити впродовж наступних двох років.
Міністр інфраструктури також розповів, що, крім дизель-поїздів та пасажирських вагонів, завершується семирічна програма з оновлення парку вантажних вагонів, які збиратимуть, зокрема, на КВБЗ.
Поїзд ДПКр-3 складається з трьох вагонів, у яких є 170 зручних місць для сидіння з підлокітниками, зокрема 69 сидінь першого класу та 101 сидіння другого класу. Вагони мають сучасний дизайн інтер’єру та екстер’єру, обладнані системами кондиціонування, резервного опалення та вакуумними вбиральнями. У поїзді передбачено безбар’єрний доступ для маломобільних груп та людей з інвалідністю. Конструктивна швидкість поїзда становить 140 км/год.
Нові дизельні потяги ДПКр-3 можна побачити у виставковому павільйоні Київського залізничного вокзалу, де триває виставка “Залізні зміни”, присвячена оновленню рухомого складу АТ “Укрзалізниця”, яке стало частиною Національної програми “Велике будівництво”.
Нагадаємо, АТ “Укрзалізниця” до 2024 року електрифікує 500 км залізничних колій.
Читайте також: Роками залізницю руйнувала “корозія” – поганий менеджмент і корупція, – Володимир Зеленський