На KYIV MEDIA WEEK виступить із презентацією ексаналітик NASA Дев Сен

Фото з сайта kyivmediaweek.com

На KYIV MEDIA WEEK 16 вересня ексаналітик NASA і співзасновник компанії Cinelytic Дев Сен розповість, як алгоритми пророкують успіх або провал фільму ще на етапі розробки сценарію, а також про інші дива використання штучного інтелекту, які сьогодні стали реальністю.

Про це повідомляє UATV з посиланням на організаторів заходу.

Зазначається, що Дев вперше приїде в Україну і виступить із презентацією “Як штучний інтелект і машинне навчання змінюють контент-індустрію”.

“Майбутнє вже настало, і його не потрібно боятися. Цьогоріч у нашій програмі, як ніколи, багато івентів, присвячених темі високих технологій: AR, VR, блокчейну в контент-індустрії. І нам дуже приємно бачити з-поміж наших спікерів Дева Сена – людину з бекграундом NASA, яка прямо зараз змінює світ кіно і телебачення за допомогою технологій штучного інтелекту і машинного навчання”, – каже Вікторія Ярмощук, директорка компанії Media Resources Management, організатора KYIV MEDIA WEEK.

У вступній частині своєї доповіді Дев пояснить, що взагалі таке AI і МL: в чому полягає різниця між цими поняттями, наведе наочні приклади використання цих технологій в контент-індустрії: кіно, ТБ, відеоіграх і ін. А далі перейде до детального розгляду кожного з основних напрямів застосування.

Крім цього, у своїй презентації Дев Сен розповість, як саме AIі МL застосовувалися в розробці й виробництві кіноверсії анімаційної класики Disney “Король Лев”, яка за бюджету в $260 млн на сьогодні зібрала близько $1,5 млрд, а також у фільмі “Геміні” – науково-фантастичному бойовику оскароносного Енга Лі з Віллом Смітом у головній ролі.

Крім того, Дев окремо зупиниться на темі інтеграції AI і МL в роботу стримінгових платформ

Як відомо, Дев Сент – фізик за освітою, 15 років пропрацював в одній із найбільш високотехнологічних організацій світу – Національному управлінні з аеронавтики і дослідження космічного простору (NASA), де займався аналітикою операційних ризиків для космічних кораблів наступного покоління і розробляв сферу оцінки ризиків космічних польотів. У 2013 році Тобіас Куайссер і Дев Сен заснували компанію Cinelytic. Дев також став її головним технічним директором.

Cinelytic – компанія, що об’єднала можливості big data, AI, МL і хмарних технологій для створення унікальної платформи, яка дозволяє професіоналам контент-індустрії швидше й ефективніше ухвалювати рішення. Вона стала одним із найуспішніших стартапів у цій перспективній сфері. Наприклад, тільки торік компанія залучила $2,25 млн інвестицій від T&B Media Global, найбільшої таїландської кінофундації.

Раніше повідомлялося, що на фестивалі KYIV MEDIA WEEK 16 вересня перед відвідувачами виступить з двома ексклюзивними лекціями про світові тренди контент-індустрії генеральний директор міжнародної аналітичної компанії The Wit (Швейцарія) Вірджинія Муслер.

Прямий ефір