Росіяни намагаються захопити Вугледар — значення міста для ворога пояснив Коваленко

Карта війни 08.12.2023. Скріншот: deepstatemap.live

Місто Вугледар Донецької області має певну важливість для російських окупаційних військ. ЗС РФ не вперше намагаються його штурмувати, попри втрати ресурсів. Подальшими штурмами окупанти тільки помножать свої втрати. Про це сьогодні, 8 грудня, в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив військово-політичний оглядач групи “Інформаційний спротив” Олександр Коваленко, коментуючи інформацію, що ворог стягує танки, бойові машини піхоти в район Вугледара.

“Росіяни намагаються захопити Вугледар, оскільки це буде відправна точка, щоб розширити свій вплив у цій зоні, цій локації, і убезпечить залізничне сполучення зі сходом і півднем. Тобто це все робиться заради логістики. Відсувають нашу лінію контролю північніше, щоб у них була зі сходу на південь більш безпечна логістика саме залізнична. А поки Вугледар контролюється Силами оборони України, практично ця залізниця, цей відрізок, перебуває під вогневим контролем з боку Сил оборони України, і вони ніяк не можуть налагодити це залізничне сполучення зі сходу на південь. Тому Вугледар має певні тактичні цілі”, — пояснив він.

Але, як уточнив оглядач, інший момент — скільки разів росіяни намагалися, їм це не вдавалося. Кілька було спроб окупації Вугледара, їм завжди не вистачало ресурсів.

“І в цьому випадку, якщо вони накопичуватимуть ресурс, що перевищує той, який використовувався раніше, ну, можуть спробувати. У принципі, вони подібне і в Мар’їнці намагаються робити, і в Бахмуті, і в Авдіївці. Їм ресурс не шкода. Хоча Вугледар — це локація, навколо якої поля справді усіяні величезною кількістю російських окупантів, ну, примножать їх”, — каже Коваленко.

За його словами, росіяни знову взялися за Вугледар, оскільки на півдні страждає їхня логістика.

“На півдні не так усе просто з логістикою. Особливо після того, як було пошкоджено одну із залізничних гілок Керченського мосту (Кримського мосту), і вона досі не функціонує. Залізнична частина функціонує в реверсному режимі. І після цього зменшився вантажопотік, зменшилося навантаження. Це все впливає. Відповідно, зменшилися можливості щодо забезпечення південного угруповання. Частково це питання намагаються розв’язати і розв’язують дорожнім сполученням з Росії через Маріуполь на Бердянськ і Мелітополь, частково намагаються з Таганрога морським шляхом по Азовському морю на Бердянськ. Але в принципі, це не той обсяг, який дозволяла б давати залізниця. Тому для них це дуже важливий момент”, — резюмував Олександр Коваленко.

Читайте також: РФ не зважає на втрати на всіх напрямках — коментар

Як повідомлялося раніше, Сили оборони України успішно відбивають атаки російських окупантів: за понад півтора року повномасштабної війни Кремль не досяг жодних поставлених цілей.

Прямий ефір