Російські пропагандистські ролики все більше нагадують північнокорейські, яких чимало можна знайти в мережі. Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ сказав експерт із комунікацій Міжнародного центру протидії російській пропаганді Дмитро Громаков, коментуючи російські повідомлення про Європу, що нібито замерзає.
Він зазначив, що внутрішня аудиторія має відчувати якусь перевагу над противником. Україна теж показує злидні в російській глибинці, однак питання у тому, наскільки меседжі адекватні.
“Щодо більш-менш здорової психіки людини, можна сказати, що російська пропаганда сьогодні розрахована на психічно нездорових людей, як і пропаганда Північної Кореї. Північнокорейські ролики, яких теж повно в YouТube, показують Америку, що замерзає та голодує. Вони показують, як там бідні американці туляться під мостами та їдять щурів, порівняно з північнокорейським суспільством, яке має хай чашку, але здорового білого рису. Те саме росіяни зараз роблять зі своїм населенням, показуючи йому його переваги і його, скажімо так, право претензії на якесь лідерство в сучасному світі”, — прокоментував Дмитро Громаков.
Читайте також: “Газпром” покарав сам себе: як Європа проходить зиму (ВІДЕО)