Найсильніше дію санкцій відчуває російська авіаційна галузь. Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив виконавчий директор Економічного дискусійного клубу Олег Пендзин.
На його думку, аварійні ситуації, які фіксуються щодо цивільних літаків РФ, — це насамперед наслідки санкцій.
“Будь-який автомобіль не працює, якщо немає хороших запчастин. А коли ми з вами говоримо про автомобілі сучасні, то будь-яка нова запчастина ще має авторизуватися через сайт заводу. Тобто у кожного великого блоку є свій номер, є свій мікрочип, який в обов’язковому порядку активується через сервер заводу. Повірте, коли ми говоримо з вами про авіаційну галузь, там ситуація ще складніша, тому що дуже високі вимоги до безпеки польотів. Росіяни двічі наступили на дуже серйозні граблі. Спочатку вони, по суті, вкрали літаки у лізингових компаній, а по-друге, вони потрапили під санкційні обмеження, які не дають можливості оновлювати обладнання та, головне, оновлювати програмне забезпечення на авіаційній техніці”, — сказав економіст.
Пендзин наголосив, що замістити Airbus і Boeing своїми власними бортами росіяни не можуть, оскільки жоден російський борт не випускається в повному обсязі з комплектуючих виробництва Російської Федерації.
“Санкції якраз у цій галузі діють найсильніше”, — сказав він.
Читайте також: У РФ відбувається експоненціальне зростання аварійних ситуацій, пов’язаних із цивільними літаками, — авіаційний експерт
Нагадаємо, як розповів експерт з питань розвитку авіаційного ринку Богдан Долінце, Російська Федерація фактично покинула міжнародний ринок авіаційних перевезень. Російські авіакомпанії виживають тільки завдяки внутрішнім перевезенням, тоді як міжнародні перевезення покриваються іншими країнами, які продовжують літати у РФ.