Морська логістика для окупаційної армії РФ закрита, і це є проблемою для росіян. Про це сьогодні, 16 травня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів начальник Центру стратегічних комунікацій Сил оборони півдня України Дмитро Плетенчук.
“Якраз морська логістика для них і закрита. У цьому й проблема для росіян. Компенсувати неможливість повною мірою використовувати для військової логістики Кримський (Керченський) міст морською логістикою вони не можуть. Тобто не виходять великі десантні кораблі більше в море після того, як вони з “Цезарем Куніковим” попрощалися востаннє. І, відповідно, залишається міст. Але міст отримав свого часу пошкодження після спільної операції СБУ та Військово-Морських Сил, тому навантажувати залізничну складову повноцінно вони не можуть. Тобто склад залізничний із важкою бронетехнікою вони не ризикують пропускати”, — сказав речник.
Він зазначив, що серед інструментів логістики в росіян залишається ще автострада: нею звичайними вантажівками можна перекинути особовий склад, боєкомплект, навіть якусь причіпну артилерію, на тралі можна й танк протягнути.
“Але все одно ця логістика набагато складніша, довша, дорожча, ніж залізнична. Тому якоюсь мірою, звісно, він (Кримський міст, — ред.) використовується, але далеко не в тих обсягах, для яких він був створений. Це факт. І тому вони активізували свої роботи зі створення так званого сухопутного коридору у вигляді залізничного полотна та зараз вкладаються у його будівництво, тому що міст повною мірою забезпечити військову логістику для угруповання на півдні вже не може”, — сказав Плетенчук.
Читайте також: Кримський міст як один з елементів логістики російських окупантів має бути знищений — розбір Мусієнка
Раніше військовий оглядач Денис Попович розповів, що російські окупанти розглядають залізницю, що будується з Ростова-на-Дону в Крим по окупованому Приазов’ю, як альтернативу Кримському (Керченському) мосту. Удари ракетами по колії не матимуть належного результату, оскільки її дуже швидко можна відновити, необхідно планувати більш ефективні операції.