Російська Федерація спотворює історичні процеси та політичні події сьогодення, щоб мобілізувати підростаюче покоління на підтримку своєї агресивної політики. Про це сьогодні, 2 вересня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів директор Інституту стратегічних досліджень і безпеки Павло Лисянський.
“Як влаштовано ідеологічне виховання? Спочатку спотворюються історичні процеси минулого, потім на підставі цього спотворюються політичні процеси сьогодення. Під це підводиться плавна рука зі зброєю, яка говорить, що нашу історію і сьогоднішні політичні процеси необхідно захищати”, — сказав він.
У Росії систему ідеологічного виховання розробляють дослідницькі інститути, каже Лисянський. Так, саме вони вивчають питання того, щоб підростаюче покоління наважувалося брати зброю в руки якомога швидше.
“Там з’явився не тільки підручник за 11 клас, там змінена вся система історії, змінені всі підручники і за 5, 6, 7, 8, 9, 10 класи. Потім у них є кілька уроків історії: “Історія Росії” і є “Історія держави російської”, є “Історія Росії в сучасному світі” та “Суспільствознавство”, в який теж введено блок питань. А на окупованій території є такий урок “Історія Вітчизни”, тобто історія створення цих квазідержав — “ЛНР” і “ДНР”, — розповів він.
Правозахисник зазначив, що на тимчасово окупованих територіях Херсонської та Запорізької областей іде виправдання початку агресії Росії проти України.
“Потім будуть просувати тезу про те, що це нібито досягнення людей на окупованих територіях, і це необхідно захищати. Такий план у цих ідеологів Кремля, політтехнологів, які довели просування тези про ідеологічне виховання. І є зворотний бік медалі, що Кремль замовчує всі ті злочини, які він скоював на окупованих територіях і всередині Росії”, — резюмував Павло Лисянський.
Читайте також: “Путін прагне наслідувати радянських вождів”: політолог прокоментував новий підручник з історії Росії
Як повідомлялося, на окупованих територіях України Росія не лише нав’язує дітям антиукраїнські та антизахідні настрої, а й мілітаризує освіту. Створює “Юнармію”, дитячі військово-патріотичні табори, кадетські школи, проводить позаурочні заняття “Розмови про важливе”, змушує учнів дивитися патріотичні російські фільми.