Якщо уважно проаналізувати інфраструктуру залізниць на півдні України, можна дійти висновку, що порушити логістику російській армії на окупованих територіях, зокрема в Криму, можливо не тільки в районі Мелітополя Запорізької області. Про це сьогодні, 18 вересня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів військовий оглядач Денис Попович.
Так, через окуповане місто Токмак в Запорізькій області також пролягає не менш важливе залізничне сполучення.
“Ця залізна дорога з’єднує Волноваху [Донецька область], яка також є важливим логістичним вузлом і становить інтерес для нашого наступу, і далі через Федорівку — Новобогданівку, і на Мелітополь. Тобто, коли ми звільнимо Токмак, ми перерубаємо залізничну частину сухопутного коридору росіян”, — пояснив він.
Цей маршрут має важливе значення для Росії, оскільки основний обсяг необхідних ресурсів для забезпечення життєдіяльності російської армії, включно з боєприпасами, резервами і технікою, перевозять саме цим сполучення.
“Коли ми перерубаємо цю залізницю, у них у розпорядженні залишиться ще одна важлива магістраль — Приморська траса, яка йде від Маріуполя, недалеко від Бердянська на Приморськ і далі на Мелітополь і в Крим. Це теж частина сухопутного коридору. Очевидно, нашою метою буде фізичний вихід до узбережжя Азовського моря, щоб перекрити всі ці дороги. Або як мінімум повне взяття під вогневий контроль цих місць”, — підсумував Денис Попов.
Читайте також: ЗСУ йдуть до Токмака — РФ намагається посилити окупаційні угруповання з моря: ситуацію на фронті проаналізував Маломуж
Нагадаємо, за даними Генштабу ЗСУ, протягом неділі, 17 вересня, на фронті відбулося понад 35 бойових зіткнень. Сили оборони України продовжують ведення оборони на сході та півдні України, наступальної операції на Мелітопольському напрямку та наступальних дій на Бахмутському напрямку.