Залізниця, яку російські окупанти будують до Криму через Азовське узбережжя, більш вразлива, ніж Кримський (Керченський) міст. Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів речник Військово-морських сил ЗСУ Дмитро Плетенчук.
Він зазначив, що атаки на Кримський міст уже були та з великою часткою ймовірності вони можуть повторитися.
“Залізниця — це фактично якщо не визнання з боку російських окупантів, що міст приречений, то, принаймні, спосіб підстрахуватися. Тобто вони усвідомлюють, що рано чи пізно у них така проблема виникне, й вони, відповідно, реагують. Тут теж варто віддати їм належне. Залізницю вони будувати вміють, тому що вона у них є воєнізованою структурою, у них залишилися залізничні війська у спадок від СРСР. І, відповідно, вони в адміністративний спосіб готові гнати це шаленими темпами, вкладаючи туди, відповідно, досить серйозні ресурси”, — сказав Плетенчук.
Спікер наголосив, що в армії РФ є проблеми з логістикою через Кримський міст у зв’язку з ушкодженнями опор унаслідок успішної операції СБУ та ВМС. Через це російські окупанти використовували великі десантні кораблі (БДК), які транспортували досить серйозні за обсягом вантажі.
“Один тільки БДК 775-го проєкту може в одну ходку 10 танків перекинути за вагою або 12 броньовиків, наприклад. Тому їхнє знищення, відповідно, теж має велике значення. Що стосується залізниці, то вона розташована ближче до лінії бойового зіткнення, ніж міст, тобто вона більш вразлива, звісно ж, але й відновлювати її набагато простіше та швидше, ніж міст. Тому з часом побачимо, до чого це призведе”, — сказав Плетенчук.
Читайте також: Законна військова ціль, її необхідно знищити, — Братчук про будівництво залізниці окупантами на півдні
Нагадаємо, за задумом Кремля залізниця має з’єднати Ростов-на-Дону та Таганрог з окупованими російською армією Маріуполем, Бердянськом, Мелітополем, Джанкоєм, Донецьком і Волновахою. На урочистостях з нагоди річниці окупації Росією Криму Володимир Путін відзвітував про завершення першого етапу робіт. За інформацією Міністерства оборони Великої Британії, 60 км залізниці будували близько восьми місяців. Кремлю життєво необхідно налагодити транспортування вантажів військового призначення.