Вантажообіг залізниці набагато вищий, ніж в автомобільного транспорту. Дорога, якою окупанти поєднали Ростов-на-Дону з окупованим містом Маріуполь Донецької області, дозволить забезпечити ресурси, можливо, для масштабування дій у Донецькій та Запорізькій областях. Таку думку сьогодні, 5 серпня, висловив військовий експерт Владислав Селезньов, коментуючи в ефірі FREEДОМ інформацію про запуск росіянами залізничного сполучення на окупованому півдні України.
“Я впевнений, що ця траса <…> буде залучена виключно для досягнення воєнних цілей. Швидше за все, йдеться про південь Донецької області та південь Запорізької області”, — каже він.
Селезньов нагадав, що надходить інформація про те, що до морського порту окупованого Маріуполя російські кораблі та танкери завозять вантажі військового призначення та паливо. Отже, ворог зараз здійснює процес накопичення ресурсів.
“На півдні Запорізької області противник має угруповання військ чисельністю до 90 тис. військовослужбовців. Поки що про масштабні бойові дії на цій ділянці фронту не йдеться. Проте вже зараз противник намагається атакувати напрямок на Пологи. Він намагається ліквідувати наш виступ у районі Роботиного, пробує атакувати на північ від Старомайорського з метою вирівнювання лінії бойового зіткнення. І я впевнений, що у противника після накопичення ним відповідних сил, засобів та матеріально-технічних ресурсів буде можливість масштабувати свою присутність, намагатись атакувати, намагатися відтіснити українські Сили оборони, зокрема і з району Вугледарського виступу”, — коментує військовий експерт.
За його словами, присутність українських військ, насамперед артилерії, у цьому районі дає можливість контролювати залізничний вузол Волновахи. І це ще одна причина, через яку РФ знадобилася стабільна захищена логістика на окупованому півдні України.
Читайте також: “Федеральний округ Новоросія” — хто стоїть за проєктом і навіщо він Кремлю
Раніше військовий оглядач Денис Попович зазначав, що залізниця окупантів на півдні України має вразливість.