Російські окупанти зіткнулися з серйозними труднощами в логістиці на півдні України. Можливості Керченського (Кримського) мосту обмежені, а залізничні пороми не працюють. Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ сьогодні, 5 жовтня, сказав речник Військово-морських сил Збройних сил України (ВМС ЗСУ) Дмитро Плетенчук.
“Є різні логістичні інструменти. Можна почати з найскладнішого, найдорожчого — це авіація. В окупованому Криму діють і аеродроми, і аеропорт. І все частіше можна помітити, що аеропорт цивільний використовується, зокрема, для посадки вантажних військових бортів. Але ця логістика дуже дорога, непроста і не для всіх”, — зазначив речник.
За його словами, військово-морська логістика росіян повністю відрізана.
“Великі десантні кораблі забули вже, коли в морі були. Цей спосіб вони раніше використовували дуже активно, але після знищення “Новочеркасска” і “Цезаря Куникова”, які фактично перекидали, ймовірніше за все, озброєння і боєприпаси, цю логістику вони теж фактично зараз не використовують. “Новочеркасск”, як ми пам’ятаємо, детонував так, що шматки в кілька тонн розліталися в різні боки. Це був склад БК, швидше за все, такий плавучий”, — сказав Плетенчук.
Основною логістичною артерією залишається Керченський міст, але він має обмеження.
“По ньому склад із бронетехнікою або з цистернами росіяни ганяти не ризикують. Тобто автомобільним транспортом, цистернами, платформами переганяти можна. Але це дорого, довго і складно. Поїздом, звісно, було б набагато простіше. Однак через брак альтернативи вони використовують автотехніку для перекидання”, — зазначив речник.
Через труднощі транспортування через міст, за словами Плетенчука, основними для окупантів залишалися залізничні пороми.
“Залізничні пороми зараз не працюють. Один на ремонті, один — в очікуванні, один — на дні, теж в очікуванні, що його піднімуть і звільнять одну з платформ. Річ у тім, що там, де він потонув, ще й платформу перекрив, одну з двох, для завантаження вагонів”, — сказав гість ефіру.
Крім того, для логістики росіяни використовують автомобільні пороми, але вони не вирішують усіх проблем, доповнив спікер.
“Залишається ще сухопутний коридор із Кримом, так званий. Але інформації про пряме залізничне сполучення Ростова з Джанкоєм поки немає. Везти БК і техніку такою дорогою, автомобільним транспортом, сенсу теж немає. Тому вона хоч і задіяна, звичайно, але не в тих обсягах”, — резюмував Плетенчук.
Читайте також: Захищають Керченський міст бочками з-під огірків: про ефективність бонових загороджень окупантів висловився спікер ВМС ЗСУ
Нагадаємо, залізничні пороми росіяни в окупованому Криму замінюють на морські баржі. Їх хочуть пристосувати для переправи залізничних ешелонів із паливом.