Впливає на психіку та обмежує інтелект: наслідки пропаганди у школах РФ прокоментував глава “Альянсу вчителів”

Школа. Фото: ukrinform.ua

Агресивна пропаганда негативно впливає на російських школярів. Вона погано позначається на дитячій психіці, а довгостроковій перспективі — на інтелектуальному розвитку й загалом системі освіти. Таку думку сьогодні, 1 вересня, висловив голова незалежної російської профспілки “Альянс вчителів” Данило Кен в ефірі телеканалу FREEДОМ.

Він пояснює: діти відчувають фальш та брехню. Коли вона походить від вчителів, людей, яких діти часто люблять і поважають, це не може не позначатися на дитячій психіці, здатності дітей до довірливих стосунків.

“Вони бачать, що їхні шкільні вчителі — зазвичай нормальні люди й люди часто улюблені дітьми, ті, кого вони поважали, — стають нечесними. Вони ретранслюють те, що вимагають від них, а не те, що вони насправді думають. Виявляються не вільними, слабкими людьми. Це не є корисним [для дітей]”, — коментує гість ефіру.

Він також звертає увагу на те, що пропаганда вбиває академічну свободу: дитина позбавляється можливості обговорити на уроці сумніви, висловити думку, відмінну від затвердженої.

“Це, звичайно, пригнічує думку і робить навчання механістичним. І, звичайно, не доводиться чекати на якісь великі інтелектуальні успіхи від дітей у майбутньому. Люди, звичайно, дуже різні, і хтось, звичайно, себе проявить, але загалом для освіти це згубна річ”, — наголосив Данило Кен.

Читайте також: Уроки ненависті: як путінський режим ростить для себе нових солдатів

Нагадаємо, на думку голови незалежної профспілки “Альянс вчителів” Данила Кена, агресивна мілітаристська пропаганда, у тому числі і в школах, покликана зробити війну нормою життя російського суспільства.

Прямий ефір