У грудні 2023 року у РФ сталося стільки авіаінцидентів, скільки за весь 2022 рік. Російська цивільна авіація не може адаптуватися до санкцій. Усе починається з малого: відсутність кисневих масок і балонів, розгерметизація салонів і навіть відмова двигунів. Відсутність авіакатастроф — це просто удача, адже до них і призводить приховування дрібних несправностей, які можуть спричинити незворотні наслідки. Про це сьогодні, 5 січня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів авіаційний експерт, колишній інженер-випробувач конструкторського бюро “Антонов” Костянтин Криволап.
“Авіаційні події поділяються на два види — це авіаційні катастрофи, які призвели до жертв серед людей, пасажирів або екіпажу, та аварії, коли сталися непередбачені посадки, відмови, зміни розкладу польотів. Те, що зараз немає катастроф, пов’язаних із людськими жертвами — це просто удача. У грудні практично в один день могло бути дві — три події”, — пояснив він.
Саме те, що у РФ немає можливості проводити технічне обслуговування бортів, а дрібні несправності, які в сукупності можуть призвести до неминучого, приховують, рано чи пізно це призведе до авіакатастроф і загибелі пасажирів та екіпажу, упевнений експерт.
“Ситуація ускладнюється тим, що дрібні події приховують. Зараз це підхопили всі компанії не повідомляти про дрібні несправності. Ну, немає кисню — дрібна несправність; відірвалася обшивка двигуна, з пілона злетіла — не звертають уваги, літак при цьому буде летіти. Ці дрібні події будуть накопичуватися. І як показує статистика, здебільшого всі авіаційні катастрофи відбуваються внаслідок одночасного впливу цілої групи різних чинників: технічних, людських, відмова обладнання тощо. Це неймовірний цинізм”, — сказав він.
Читайте також: 185 аварій за місяць: цивільна авіація в РФ розсипається на очах — деталі (ВІДЕО)