Проблеми з технічним станом літаків у російській авіації виникають дедалі частіше через дію санкцій та обмеженість власного виробництва. Про це сьогодні, 26 липня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів авіаційний експерт, заступник директора української компанії з виробництва систем радіоелектронної боротьби (РЕБ) Анатолій Храпчинський.
“Якщо ми говоримо про компоненти, які використовує Російська Федерація, то тут, безумовно, синергія між спробою заробити, зробити корупційну складову, припустімо, придбати неякісні деталі, та все-таки обмеженість у можливостях отримувати у великій кількості необхідні деталі для авіації”, — сказав він.
Експерт зазначив, що на проблеми з технічним станом літаків у РФ впливають санкції: західні країни обмежили можливості купівлі через підставних осіб деяких компонентів.
“Але, з усім тим, слід звернути увагу, що є проблеми й з нескладним механізмом у вигляді підшипників, які в Росії мають виготовлятися самостійно… Насправді тут слід сказати, що є проблематика з верстатами, які випускають ці підшипники. Більшість верстатів були зроблені не в Росії, а зроблені у західних країнах і поставлені на територію Російської Федерації. Тому якщо говорити про власне виробництво, то воно дуже обмежене”, — сказав Храпчинський.
За його словами, єдине, чим зараз Росія може похвалитися — це виробництво корпусів для БпЛА з композитних матеріалів. Це пов’язано з тим, що свого часу вона закупила обладнання за кордоном, щоб виробляти композитні матеріали.
“Тому тут є, як то кажуть, ахіллесова п’ята Російської Федерації — практично все, що у них є, вони або виробляють із західних деталей, або виробляють на західних верстатах”, — зазначив експерт.
Читайте також: Неякісні компоненти призвели до втрати низки літаків Іл-76 у Росії — що відомо (ВІДЕО)