У Росії в галузі авіації, авіаційного двигунобудування успіхів як таких немає. Про це сьогодні, 14 березня, в ефірі телеканалу FREEДОМ сказав авіаційний експерт, колишній інженер-випробувач конструкторського бюро “Антонов” Костянтин Криволап.
“Я не бачу якихось можливостей російського військово-промислового комплексу. Те, що я бачу, йде в бік руйнування. Минулого року російські військово-космічні сили втратили, по-моєму, 12 одиниць техніки — і літакової, і вертолітної. Вертольоти падають не рідше, ніж літаки, просто про це не так багато чути, і це не так тиражується. Але їх падає багато”, — сказав він.
Експерт зазначив, що у РФ за останні 10-15 років літаковий флот був модернізований на 75%, а вертолітний відставав від цього ритму.
“Гелікоптер, з точки зору старіння, — менш залежна машина, ніж літак. Для гелікоптера важливіше, що на нього повішено, ніж з якою швидкістю він літає, наскільки зручно в нього застрибнути, наскільки зручно з нього вистрибувати, як він може виконувати евакуаційні функції, функцію десантування тощо”, — зауважив Криволап.
Він додав, що Росія так і не змогла налагодити виробництво двигунів для авіації.
Читайте також: Підтягують ЗРК і ховають літаки: у Криму російські окупанти готуються до наступу ЗСУ