Одним із важливих питань у постачанні Україні винищувачів F-16 є наявність спеціальної інфраструктури. Інфраструктура має бути підготовленою, мобільною і прикритою для того, щоб уникати, берегтися від ударів з повітря, яких може завдавати РФ. Про це сьогодні, 20 серпня, в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив військовий оглядач Денис Попович.
“Треба розуміти, що ці літаки можуть злітати не тільки з аеродромів. Під аеродроми можуть бути пристосовані, зокрема, автостради і шосе, асфальтоване покриття яких краще підходить за експлуатацією, ніж покриття наших стандартних аеродромів, які використовували для експлуатації літаків радянського виробництва МіГ-29, Су-27 тощо. Ми знаємо про те, що злітно-посадкові смуги таких аеродромів, які в нас були раніше, це такі плити, зведені максимально вузько, зв’язані гудроном для того, щоб зробити цю злітну смугу більш гладкою. Вони не дуже підходять для F-16 через особливості шасі. Але необхідно ці аеродроми переобладнати”, — сказав він.
Плюс до всього, на думку оглядача, можуть використовуватися і переобладнані шосейні дороги тощо.
“Щойно ці літаки F-16 з’являться в розпорядженні Збройних сил України, вони одразу ж стануть ціллю для ракетних ударів російської армії. Як це, загалом-то, і ставить за мету такий літак, переобладнаний для несення ракет Storm Shadow. Тому, безумовно, інфраструктура має бути підготовленою, має бути мобільною і прикритою для того, щоб уникати, берегтися від ударів з повітря, яких може РФ завдавати”, — каже Попович.
Читайте також: Чому F-16 Україні передадуть саме Данія та Нідерланди, відповів експерт
Нагадаємо, на думку військово-політичного оглядача групи “Інформаційний спротив” Олександра Коваленка, у питанні надання Україні F-16 проблематика не тільки в пілотах, а з багатьох інших позицій теж. Зокрема, має враховуватися досить високий захист аеродрому, де базуватимуться ці винищувачі, системами протиповітряної оборони (ППО).
Читайте також: Це саме те, що Україна очікувала отримати від партнерів, — про переваги F-16 розповів військовий оглядач