Обсяги виробництва РФ літаків зберігаються, але не можна оцінити їхні технічні характеристики — чи дійсно літаки відповідають регламентним документам. Такий аналіз можна буде провести з появою у Збройних сил України (ЗСУ) американських винищувачів четвертого покоління F-16. Таку думку в ефірі телеканалу FREEДОМ висловив військовий експерт Ян Матвєєв.
“Не зовсім зрозуміла якість цих літаків. З одного боку, раз виробляють, то значить, вони є, літають, і з цим не посперечаєшся. З іншого боку, оскільки ці літаки не стикаються з якимись серйозними супротивниками, українська авіація зараз має у своєму розпорядженні тільки старі машини МіГ-29, Су-27 ще радянського зразка, і зрозуміло, що Су-35 навіть із поганими характеристиками все одно їх перевершуватиме. Ось коли з’являться F-16, тоді можна буде оцінити заявлені характеристики того ж Су-35 — вони справді існують чи вони прописані тільки на папері”, — пояснив він.
Російський військово-промисловий комплекс зберігає обсяги виробництва літаків, зазначив експерт.
“Обсяги виробництва зберігаються — це 12 літаків на рік. Це стосується Су-35, Су-34, Су-30. Це не дуже багато, але і втрати російської авіації не настільки великі. Плюс у них дуже великий запас літаків”, — резюмував він.
Читайте також: Уся бронетехніка повністю виробляється в Росії із застарілих, низькотехнологічних компонентів — аналіз військового експерта