Кандидат у президенти від Партії соціалістів, ексгенеральний прокурор Молдови Олександр Стояногло показав непоганий результат у першому турі виборів, набравши близько 26%. Свою кампанію він засновує на бажанні громадян побачити нові обличчя в політиці. Про це сьогодні, 2 листопада, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів експерт Ради зовнішньої політики “Українська призма” Сергій Герасимчук.
“Здебільшого його стратегія була побудована досить непогано. Судячи з усього, Стояногло зробив головну ставку на те, що молдавани значною мірою розчаровані політикою, і тому шукають нові обличчя. Звичайно, він не є абсолютно новим обличчям, але він значно “свіжіший” за Ігоря Додона — політика, який очолює Партію соціалістів”, — зазначив він.
За його оцінкою, аполітичність Стояногло є непоганим політтехнологічним ходом, тому що тим, хто втомився від політики, потрібно запропонувати когось, хто позиціює себе як аполітичне обличчя.
“Дебати перед другим туром показали, що Стояногло як кандидат намагається захопити центральний електорат, тобто тих, хто не категорично за Москву і не категорично за європейський вибір, а перебуває десь посередині. Санду позиціює себе як проєвропейський, прозахідний кандидат, тоді як Стояногло, на відміну від кандидатів Шора (молдовський проросійський політик Ілан Шор, — ред.), не хоче, щоб його асоціювали з Москвою, оскільки розуміє, що, уникаючи цієї асоціації, він може отримати більше голосів”, — пояснив Сергій Герасимчук.
Читайте також: Майже чверть тих, хто не визначився, напередодні вирішального дня в Молдові — включення з передвиборчого Кишинева (ВІДЕО)
Нагадаємо, з Росії до Молдови було переведено близько 40 млн доларів. Ці гроші йшли на підкуп виборців під час виборів президента.
Читайте також: Стратегії Санду та Стояногло: як минув останній день агітації в Молдові (ВІДЕО)