Росіянам по телебаченню розповідають про те, що їм може сподобатися і що їм необхідно знати. Про це сьогодні, 14 червня, в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив російський опозиційний журналіст Ілля Шепелін.
“Розповідають те, що може сподобатися російським телеглядачам. Більше нічого не говорять. Усе як завжди”, — зазначив він.
Президент Російської Федерації Володимир Путін 13 червня зустрівся з військовими кореспондентами, де розповідав про цілі, завдання так званої “спеціальної військової операції” (СВО) в Україні. І ця подія зайняла весь телевізійний простір у Росії.
“Головний сюжет учора був — це зустріч Путіна з військовими кореспондентами так званими. І це просто дві третини всіх інформаційних випусків, які вчора виходили. При цьому це подавалося, що Путін говорить про завдання та про цілі спецоперації, але цілі та завдання спецоперації президент знову не зміг назвати. Він говорить дуже дивними формулюваннями — “цілі іноді залежно від перебігу воєнних дій змінюються, але нічого не змінюється”. Ось така майстерність риторики. І ось так були позначені цілі спецоперації”, — розповів Шепелін.
На російському пропагандистському телебаченні можуть тижнями говорити про якусь подію, яку можна піднести в позитивному ключі, змінюється тільки картинка. Також популярний прийом — демонстрація президента Росії.
“Розповідається про те, чим можна похвалитися. Наприклад, танки “Леопард”, які підбили приблизно тиждень тому. Про них на російському телебаченні розповідають весь цей тиждень. Телебачення класичне, воно з однієї якоїсь події, що вже минула, намагається зробити картинку на весь тиждень, щоб створити відчуття, що це кожного дня щось новеньке відбувається. Розповідають якісь речі, які можуть надихнути шанувальників війни на диванах. Або показують Володимира Путіна”, — зазначив російський журналіст.
Читайте також: Російська пропаганда працює на деполітизацію та зростання недовіри, — координатор руху “Весна”