Російська Федерація фактично покинула міжнародний ринок авіаційних перевезень. Про це сьогодні, 17 січня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів експерт з питань розвитку авіаційного ринку Богдан Долінце.
“На сьогодні загалом уже можна говорити, що Росія фактично залишила міжнародний ринок авіаційних перевезень, зокрема тому, що 95% пасажирів, які перевозять російські авіакомпанії, — це внутрішні рейси. Тільки 5% пасажиропотоку, що перевозяться російськими компаніями, — це міжнародні рейси. Виходячи з цього, можна сказати, що в принципі для Російської Федерації міжнародний ринок на сьогодні не є в принципі ринком як таким”, — сказав експерт.
Він додав, що зараз російські авіакомпанії виживають тільки завдяки внутрішнім перевезенням, тоді як міжнародні перевезення покриваються іншими країнами, які продовжують літати у РФ.
За словами Долінце, для громадян РФ залишається ключовим авіаційний транспорт усередині країни, де накопичуються проблеми з безпекою польотів, а також залізничне сполучення, особливо якщо це стосується Далекого Сходу, де автомобільним транспортом буває досить складно добиратися.
“Тому повернення до радянської практики тижневих поїздів, умовно кажучи, з Москви до Владивостока, вони на сьогодні виглядають все більш і більш реальними”, — сказав експерт.
Читайте також: “Чи страшно це? Це означає, що завтра хтось помре”: реальний стан справ у цивільній авіації Росії проаналізували експерти (ВІДЕО)
Раніше Долінце заявив, що сигнали про погіршення ситуації в цивільній авіації в РФ посилюються: галузь підтримує тільки авіаційний канібалізм.