Російська Федерація посилює зусилля з дискредитації України в очах західного суспільства. Про це сьогодні, 20 листопада, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів аналітик Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Сергій Жуков.
“Росія вибрала кілька напрямків — як інформаційний порядок денний, так і активні заходи, які проводять її спецслужби. Зводиться все до того, щоб дискредитувати Україну як надійного партнера, зобразити як максимально корумповану країну, яка займається контрабандою зброї і розкрадає допомогу”, — сказав він.
Експерт зазначив, що Росія транслює такі наративи західній аудиторії через різноманітні канали, метою є — їх відтворення виборцями на Заході.
“Щоб на наступних виборчих циклах країн ЄС і США громадяни проголосували за тих політиків, які підхоплять такий порядок денний і почнуть казати, а навіщо нам підтримувати Україну, у нас же є інші — внутрішні проблеми, на які ми можемо спрямувати кошти”, — пояснює він.
Жуков наголосив, що Росія не перестає підтримувати своїх агентів впливу для поширення наративів, які дискредитують Україну, наприклад, політичних коментаторів, журналістів та інших.
Також країна-агресор створює додаткові точки напруженості у світі, відволікаючи увагу від України.
“Усередині американського суспільства агенти провокують дискусії про те, що Ізраїль для США важливіший за Україну — відберімо все в України й віддамо Ізраїлю. Інші агенти впливу кричать, а навіщо дивитися на Україну, нумо дивитися, що діється на Близькому Сході. Тобто, Росія робить усе, щоб декретувати Україну. Розповідає, що українська армія не вміє воювати, що контрнаступ провалився, що тут переслідують християнську церкву — мається на увазі, звісно ж, спроби держави обмежити деструктивний вплив Російської православної церкви (РПЦ)”, — підсумував Сергій Жуков.
Читайте також: Глава Пентагону в Україні: про причини візиту та основні теми для обговорення розповів Варченко
Як повідомлялося, структура російської пропаганди охоплює не тільки федеральні телеканали, але й широкий спектр ресурсів, включно з блогерами, спецслужбами, музикантами, акторами, освітніми установами та зовнішніми агентствами. Ця багатогранна екосистема створює і підтримує інформаційне поле, спрямоване на вплив як всередині країни, так і за її межами.