У Росії перед президентськими виборами з’явилися нові методи агітації на користь Володимира Путіна. Один з таких методів — проєкт “Информ УИК”, який включає обхід будинків членами виборчих комісій, кількість яких вже сягає 900 тис. осіб. Про це сьогодні, 10 березня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів голова Об’єднання “КОМІТЕТ-2024” Сергій Антонов.
“Що нового в цій кампанії? Головне місце посідає так званий проєкт “Информ УИК”. Ще ніколи в Росії такого не було, щоб понад 400 тис. членів виборчих комісій і дільничних до дня голосування обійшли всі адреси на своїх дільницях”, — сказав він.
Як зазначив Антонов, члени виборчих комісій російських регіонів здійснили обхід будинків із використанням спеціального програмного комплексу, збираючи всю інформацію про виборців.
“Хто де живе, хто не живе, де хто прописаний, чи збираються йти на вибори, як ставляться до влади і ще масу супутньої інформації. Тобто з членів виборчих комісій влада зробила на цих псевдовиборах своїх агітаторів бюджетним коштом”, — акцентував експерт.
За його даними, наразі в Росії налічується близько 900 тис. членів виборчих комісій.
“Це готова сітка, яку влада абсолютно не соромлячись, ніяких меж пристойності, просто зробила своїми агітаторами і змусила ходити по домівках. Виділено було мільярди рублів. Регіонам було дозволено додатково фінансувати свої сітки, тому що кожному регіону поставлено завдання — забезпечити Путіну результат не менше 80%. І, відповідно, вся ця робота проводилася з єдиною метою — закликати людей голосувати за Путіна. До такого ще ані російська виборча система, ані російська влада не опускалися”, — резюмував Сергій Антонов.
Довідка. Проєкт “Информ УИК”, що передбачає поквартирний обхід російських виборців, розроблений Центральною виборчою комісією Росії. Його реалізацію покладено на членів дільничних виборчих комісій.
Читайте також: Путін боїться виборів, адже в Росії неможливо з нуля голосів зробити 80%, — Мурзагулов
Нагадаємо, восьмі вибори президента Російської Федерації відбудуться з 15 до 17 березня 2024 року.