Сигнали про погіршення ситуації в цивільній авіації в РФ посилюються: галузь підтримує тільки авіаційний канібалізм. Про це сьогодні, 17 січня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів експерт з питань розвитку авіаційного ринку Богдан Долінце.
“Якщо говорити про подальший розвиток цивільної авіації, то ми бачимо, що сигнали погіршення тільки посилюються. І загалом, якщо говорити про авіаційний канібалізм, то це один із єдиних шляхів, який дає змогу хоч якось пом’якшити падіння російської цивільної авіації. З одного боку, кількість суден, які виводяться з експлуатації, вона не настільки помітна, а з іншого боку, ми розуміємо, що це все-таки працює ефект пружини. Зараз цю пружину стискає, але в якийсь момент вона розіжметься назад, й це буде дуже боляче для всієї авіаційної галузі”, — сказав він.
Експерт зазначив, що в майбутньому у РФ буде велика кількість фактично розібраних літаків, а запчастин для нових ремонтів уже просто не вистачатиме. Долінце додав, що канали обходу санкцій, які використовуються Росією для отримання тих чи інших компонентів, досить обмежені.
“Цього струмочка не вистачатиме навіть для того, щоб підтримувати діяльність основних авіакомпаній”, — сказав він.
Долінце прогнозує, що безпека польотів й надалі знижуватиметься та в якийсь момент сильно зросте кількість катастроф — літаки просто падатимуть. Крім того, багато авіакомпаній просто фізично не зможуть підтримувати необхідну кількість флоту, щоб залишатися беззбитковими.
“Їм доведеться скорочувати персонал, скорочувати льотний склад, і в кінцевому підсумку деяким компаніям взагалі доведеться піти з російського ринку. Найімовірніше, основними компаніями, які залишаться на ринку, будуть державні авіаційні перевізники, такі як “Аерофлот” і “Побєда”, — сказав авіаексперт.
Читайте також: “Чи страшно це? Це означає, що завтра хтось помре”: реальний стан справ у цивільній авіації Росії проаналізували експерти (ВІДЕО)
Раніше Долінце розповів, що ключова проблема РФ — це не просто зростання критичної кількості відмов та інцидентів, тому що сьогодні зафіксовано у відкритих джерелах близько 180 інцидентів. Інша важлива проблема — що більшість інцидентів продовжують приховувати й реальна кількість може бути в кілька разів більшою.