Пропагандисти досі не можуть переконати багатомільйонну російську аудиторію йти в армію, — Шепелін

Російська армія. Фото: ukrinform.ua

Представники російської пропаганди не можуть переконати багатомільйонну аудиторію глядачів підписати контракт з армією Росії та піти на повномасштабну війну проти України. Насадження наративів за методичкою Кремля не працює. Крім того, навіть єдиної версії, чому Росія напала на Україну — не існує. Про це сьогодні, 21 квітня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів російський журналіст, ведучий YouTube-програми “Зомбоящик” Ілля Шепелін.

“Досі ми не чуємо єдиної позиції, чому Росія напала на Україну. Чи то потрібно було боротися з базами НАТО, чи то тому, що біологічні лабораторії, чи то тому, що потрібно боротися за об’єднання “єдиного російського народу” і всі країни, де є більш-менш велика громада людей, які розмовляють російською, їх необхідно захопити”, — сказав він.

Журналіст звернув увагу на те, що роспропагандисти озвучують кілька версій, оскільки жодна з них не звучить переконливо окремо від інших.

Також, на його думку, росіяни здебільшого не вірять наративам, які транслюють пропагандисти.

“Якщо ми подивимося на рейтинги найпопулярніших програм у Росії, він становить 3-4% від усіх людей, у яких є телевізор. Це люди, які взагалі мають телевізор і мають звичку його дивитися і це не такі великі цифри. Думаю, що є ядерна аудиторія, яка звикла стежити, як за бойовиком, за цією війною, — для них це “війнушка”. Розвага, в якій вони самі не хочуть брати участь, сидять на дивані і слухають Володимира Соловйова”, — розповів він.

Шепелін нагадав, що згаданий роспропагандист Соловйов раніше записав відеозвернення “до українського солдата”, у якому пролунав заклик здаватися і йти “громадянською війною на Київ”.

“Але водночас чомусь у самого Соловйова не виходить переконати своїх глядачів, яких мільйони, піти і записатися в армію за контрактом із Росією. Там відбуваються останні рухи тіла, пов’язані з тим, щоб запустити безглузду піар-кампанію, щоб хоч якось переконати записатися за контрактом в армію. Але у більшості населення, думаю, у них інерційно це працює. Не те щоб вони вірять у те, що відбувається… Тобто, коли людям розповідають, що у них найкраще місто у світі, але водночас там немає доріг, люди починають замислюватися, що, ну, напевно, по телевізору не все правда. Напевно, не всю правду кажуть стосовно планів Кремля щодо світоустрою чи тому, що не було іншого виходу, окрім як почати війну?”, — акцентував Ілля Шепелін.

Читайте також: Як працює цензура Кремля — подробиці розповів російський журналіст

Як повідомлялося, 2022 рік запам’ятався великою кількістю фейків про війну на українському фронті. Дійшло до того, що навіть у Росії від цього інформаційного напруження втомилися настільки, що обвалилися рейтинги головних пропагандистських ток-шоу.

Прямий ефір