Перша леді України Олена Зеленська відкрила Тиждень інклюзивності та різноманітності на платформі Danone Ukraine.
Про це повідомляє UA із посиланням на пресслужбу Офісу президента.
У заході взяли участь представники спільноти “Бізнес без бар’єрів”, яку дружина президента заснувала рік тому. Наразі до неї входить понад 20 провідних міжнародних та українських компаній.
Головна мета заходу – усунення бар’єрів у бізнесі, створення умов для працевлаштування та комфортної роботи людей з інвалідністю, громадян різного віку та статі.
“Будь-який бізнес – великий чи малий – це соціальний організм. Він безпосередньо впливає на соціальну атмосферу у країні – задоволеність громадян рівнем і способом життя. Тож в інтересах країни – створювати умови, щоб бізнес був відповідальним корпоративним громадянином. Щоб він розумів свій внесок у соціальні зміни. Завдання держави – поставити загальні цілі, визначити пріоритети для того, щоб робити важливі речі спільно. І безбар’єрність – одна з таких великих цілей. Адже можливості для кожного – це можливості для всіх!”, – наголосила Олена Зеленська.
Усі поради та практики увійдуть до збірки “Перші кроки до безбар’єрного бізнесу”. Експерти компаній сподіваються, що вона стане зручним провідником та орієнтиром для підприємців та організацій, які лише починають замислюватися над безбар’єрністю.
Нагадаємо, перша леді України Олена Зеленська презентувала електронну версію “Довідника безбар’єрності”. Посібник покликаний зафіксувати нові норми безбар’єрної мови та стати гідом з коректного спілкування.
Читайте також: Олена Зеленська: Мир і спокій в Україні боронять понад 31 тисяча жінок (ФОТО)