Сьогодні, 20 квітня, презентували стратегію з медіаграмотності на 2021-2022 роки.
Про це повідомляє UATV із посиланням на Тelegram міністра культури та інформаційної політики Олександра Ткаченка.
За його словами, важливим є об’єднання зусиль усіх стейкхолдерів, які займаються медіаграмотністю.
“Із запуском проекту ми прагнемо об’єднати та скоординувати зусилля усіх стейкхолдерів, щоб зробити медіаграмотність стилем життя українців. Щоб українці користувались нею за замовчуванням, а не довіряли гучним заголовкам та вирваним із контексту реченням”, – пише міністр.
Аби підняти рівень обізнаності усіх вікових груп щодо проблеми дезінформації, проєкт матиме декілька основних напрямків: посилення комунікації з боку держави; розвиток медіаосвіти; стимулювання відповідального та безпечного медіасередовища.
Першими кроками, як зазначив Ткаченко, будуть на найближчий час будуть розвиток медіаосвіти у співпраці з МОН, створення бренду медіаграмотності і розроблення меседжів та наративів, запуск національної платформи з медіаграмотності та інші.
“Як результат на кінець 2022 року сподіваємося посилити усвідомлене ставлення населення до споживаної інформації. Зокрема, підвищити актуальність питання дезінформації та маніпуляцій у медіа до 70% серед українців, а розуміння впливу медіа на життя на рівні більшості населення – до 90%. А це у свою чергу дозволить сформувати інформаційну культуру, робити фактчекінг та розвинути критичне мислення”, – написав міністр.
Раніше в Україні презентували стратегію розвитку читання на 2021-2025 роки.