У жовтні ДП “МПІУ” розширило мережу дистрибуції телеканалу FREEДОМ у Європі, а також продовжило нарощувати аудиторію за кордоном для просування української повістки та протидії агресивній пропаганді РФ.
З жовтня FREEДОМ почав мовити у відкритому цифровому телевізійному ефірі Естонії (Т2), триває робота над появою каналу у всіх кабельних мережах та ОТТ-платформах країни. Окрім того, у жовтні стартували відразу два канали українського іномовлення у WhatsApp, де читачі можуть швидко отримувати перевірені новини, анонси ексклюзивних інтерв’ю та аналітичних програм каналу FREEДОМ та UATV English.
Найбільш резонансною темою місяця стало залучення Росією північнокорейських військових до війни проти України та готовність Сил оборони України до цих загроз. Так, найпопулярнішим відео місяця на YouTube-каналі FREEДОМ — понад 570 тис. переглядів — стала заява президента України Володимира Зеленського про наміри російської влади задіяти на українському фронті військових КНДР, які вже активно тренуються з солдатами РФ.
Географія переглядів: 97,2% — з-за кордону, з них 65,8% — з Росії, 6,9% — Узбекистану, 5,1% — Казахстану, 3,2% — Киргизстану, 3,1% — Таджикистану. Загалом матеріали FREEДОМ на цю тему зібрали на майданчиках іномовлення понад 5 млн переглядів, в середньому 60% переглядів з Росії і понад 90% з-за кордону.
Зростає динаміка переглядів контенту про можливість заворушень й соціально-політичні проблеми в кавказьких регіонах РФ — у жовтні контент на платформі FREEДOM. КАВКАЗ зібрав 1,9 млн переглядів, з яких 98,1% — з-за кордону (74% — з Росії, 4,8% — Казахстану, 3,2% — Узбекистану). Глядачі цікавляться як темою міжнаціональної ворожнечі в Росії, так і посиленням утисків мігрантів у РФ.
Серед найбільш популярних тем минулого місяця також опинилось протистояння лідера Чечні Рамзана Кадирова та дагестанського олігарха Сулеймана Керімова через контроль за найбільшим маркетплейсом Росії Wildberries. Загальна кількість переглядів сягнула 1,5 млн. Окрім того, FREEДОМ продовжує інформувати глядачів про реальний стан справ у російській економіці, адже через зростання витрат на війну падає рівень життя населення.
Глядачі українського іномовлення також активно стежили за перебігом президентських виборів та референдуму про європейський вибір Молдови — сюжети на цю тему зібрали понад 5 млн переглядів, причому 40-45% аудиторії становили саме глядачі з Молдови.
Протягом місяця контент під брендом FREEДОМ на різних цифрових платформах ДП “МПІУ” (YouTube, Facebook, Telegram, X, TikTok), а також на партнерських майданчиках українських медіагруп зібрав 202,7 млн переглядів*. Загальна кількість переглядів за весь період роботи досягла 11,6 млрд. Серед міст з найвищими показниками переглядів — Москва (Росія), Санкт-Петербург (Росія), Краснодар (Росія), Ташкент (Узбекистан), Самарканд (Узбекистан). Показник переглядів FREEДОМ з-за кордону в YouTube на майданчиках ДП “МПІУ” у жовтні становив 88%, середньозважений на каналах українського іномовлення та партнерів — 74,6%.
У жовтні програмну сітку проєктів, що викривають російську пропаганду, доповнила саркастична програма “Федя, Дичь!“ з ведучими Асею Клітною та Кирилом Вольним про найбільш абсурдні та неймовірні новини у російському медійному просторі.
Впродовж місяця контент FREEДОМ в ТікТок зібрав 4,4 млн переглядів, в Telegram акаунтах FREEДОМ та FREEДОМ. LIFE — 11,5 млн.
*Загальні показники на всіх діджитал-майданчиках (YouTube, Facebook, TikTok, Telegram) ДП “МПІУ” та на майданчиках партнерів — українських медіагруп, на яких виходить контент під брендом FREEДОМ.
**Дані наведені в матеріалі станом на 31.10.2024. Джерела даних: аналітичні інструменти діджитал-платформ; Google Analytics; YouTube Studio каналів FREEДОМ та партнерів.