Українські Дунайські порти стали стабільним альтернативним шляхом для експорту. Про це сьогодні, 5 липня, в ефірі телеканалу FREEДОМ сказав перший віцепрезидент Торгово-промислової палати України Михайло Непран.
За його інформацією, зараз триває дуже інтенсивний розвиток Дунайських портів.
“Ці порти до зернової угоди, до війни з погляду логістики були нікому не цікаві… Вони програвали за логістикою перед Чорноморськими портами — і перед Одесою, і перед Миколаєвом. Зараз це досить ключові порти, і йде їхній дуже інтенсивний розвиток”, — сказав Непран.
Він зазначив, що є певні проблеми, пов’язані з експлуатаційними характеристиками української ділянки Дунаю — глибиною, осадкою тощо. Однак ці порти перетворюються з альтернативних шляхів на основні. Також Непран зазначив, що паралельно йде інтенсивний розвиток залізничних шляхів.
“Мене тішить те, що цього року більше почали ті культури, які можна переробити в Україні, більше посіяли олійних. Це те, що можна переробити й можна зберігати, а не так, як у нас було, коли не встигли вивезти торік урожай 2021 року, а вже визрів 2022-го. Тому потихеньку змінюється ситуація, і це радує”, — сказав він.
Читайте також: Те, як Росія блокує зернову угоду — це піратство XXI століття, — Марчук
Нагадаємо, Російська Федерація всіляко саботує виконання Чорноморської зернової угоди. У липні експорт зерна з території України через порти може припинитися на цілих два місяці, тому Україна зі своїми партнерами шукає нові логістичні можливості експортувати продовольство.