З теоретичної точки зору розконсервація старих радянських літаків можлива, але практично ця ідея стикається з низкою перешкод. Про це в ефірі телеканалу FREEДОМ заявив експерт із питань розвитку авіаційного ринку Богдан Долінце.
По-перше, вартість такої розконсервації може виявитися вкрай високою, оскільки літак, що давно не експлуатується, вимагає капітального ремонту, що є витратним процесом.
“Літак, який досить багато років не експлуатувався, фактично необхідно провести його капітальний ремонт. Це коштуватиме дуже дорого. Крім того, велика кількість запчастин для цих літаків, швидше за все, вже не виробляється на території Російської Федерації і на території країн, які раніше входили до Радянського Союзу. Це створює проблеми у забезпеченні ремонтів та оновлень для старих моделей”, — сказав Долінце.
Експерт наголошує, що з погляду практичності відновлення старого парку радянських літаків є нереалістичним.
“Ці літаки страждають від паливної неефективності, низького рівня безпеки, високих витрат різних ресурсів і низьких льотних характеристик. У порівнянні з сучасними західними моделями, використання таких старих літаків призведе до втрати конкурентоспроможності, особливо в умовах санкцій”, — сказав Долінце.