Потужною рекламною кампанією із залучення “добровольців” на війну проти України в РФ мають намір зібрати хоча б якусь кількість охочих воювати, щоб трохи знизити градус невдоволення населення проведенням мобілізації. Таку думку сьогодні, 24 квітня, в ефірі телеканалу FREEДОМ висловив військовий експерт, майор запасу ЗСУ Олексій Гетьман.
“Вони планували набрати 400 тисяч військовослужбовців. Зрозуміло, що така мобілізація якось вплине на внутрішню ситуацію в Російській Федерації. Швидше за все, це буде невдоволення. Тому вони хочуть через ось таку потужну рекламу набрати хоч 50-100 тисяч. Зрозуміло, що на ці 50-100 тисяч треба буде набирати вже менше при мобілізації. Тому вони хочуть у такий спосіб якось зменшити хвилю негативу, яка в РФ після цієї потужної мобілізації все-таки з’явиться”, — сказав експерт.
Він нагадав, що впроваджуваний у РФ механізм електронних повісток передбачає жорсткі обмежувальні заходи за неявку у встановлені терміни.
“Це означає, що за місяць-другий ми побачимо вже ледь не “чорні воронки”, які будуть просто людей, які не прийшли до військкомату, намагатися забрати”, — вважає Гетьман.
Водночас, на його думку, навряд чи варто очікувати на вулицях російських населених пунктів масових протестів проти путінського режиму.
Гетьман не виключає, що владі РФ різними методами вдасться мобілізувати заявлену кількість росіян, однак цих людей потрібно забезпечити і навчити.
“Для цього потрібні професіонали. Такої кількості молодших командирів і фахівців у них просто немає. Тому розмови про 400 тисяч, так, можна набрати 400 тисяч, але це буде навіть не банда, у банді якось структуровано, а що це буде — незрозуміло”, — сказав експерт.
Читайте також: Мета електронних повісток — зробити наступну мобілізацію в РФ більш ефективною: можливі терміни назвав головред “Верстки”
Нагадаємо, в Росії триває “тестове розсилання” електронних повісток через “Держпослуги”: відповідні повідомлення надходять з Москви та Санкт-Петербурга. Паперові повістки також залишаються чинними.