Час настав: про своєчасність закриття ЄС портів Європи для тіньового флоту РФ, розповів Бужан

Володимир Бужан. Скріншот: uatv.ua

Під нові санкції Євросоюзу щодо Росії вперше потрапили конкретні танкери, які входять до складу нафтового тіньового флоту. Для них порти Європи будуть закритими. Обмеження вдарять по транспортуванню енергоресурсів РФ. ЄС поетапно вдаряла по різних сферах у Росії і тепер настав час тіньового флоту. Про це сьогодні, 25 червня, в ефірі телеканалу FREEДОМ розповів експерт Центру економічного відновлення Володимир Бужан.

“Якщо говорити про етапність, то спочатку вони намагалися вдарити по споживачеві, який купує у РФ нафту, по видобутку сировини безпосередньо в Росії та експорту технологій. І просто прийшов час транспорту, зокрема, тіньового флоту”, — зазначив він.

Термінали деяких країн Європи заробляли на транспортуванні російських енергоресурсів, що теж відтягнуло процес санкційного тиску на тіньовий флот.

“Багато європейських компаній і країн можуть заробляти на транспортуванні сировини. Новий пакет санкцій стосується не тільки тіньового флоту, а й обмежень на перевезення, перевантаження на базі європейських терміналів нафти, газу. І це становить досить серйозну частину доходів терміналів у Нідерландах, Німеччині. Природно, вони не хотіли впроваджувати це. Це важливий захід, який дасть змогу якраз боротися з тіньовим флотом”, — пояснив Бужан.

Читайте також: Якщо Росію не зупинити, спалені будинки, зруйновані церкви та музеї, квартали та міста можуть бути нашими, — глава МЗС Литви

Прямий ефір